بررسی اجمالی خودرو رنو کولیوس

سلام اولین پست رو با توضیحی اجمالی در مورد خودرو رنو کولیوس شروع میکنم.

این رنو کولئوس کاملاً جدید است، نامی که شاید از آن به یاد بیاورید ماشین سازی فرانسوی است قبل از اینکه واقعاً شیک شود ، شانس خود را امتحان کرد. در سال 2010 به دلیل کندی فروش در انگلستان از فروش خارج شد.

به نظر می رسد بار برای دوم خوش شانس بود: با خواهر و برادرهای کوچکتر  کپچر و کدجار هر دو عملکرد خوبی دارند، رنو امیدوار است که این مدل بزرگتر باعث افزایش ثروت خود شود.

یكی از اولین موانعی كه كولئوس با آن روبرو است ، تنظیمات پنج صندلی تنها است. بیشتر رقبای آن مانند نیسان ایکس تریل و کیا سورنتو هفت صندلی را ارائه می دهند، بنابراین به نظر می رسد رنو مخاطبان خود را محدود می کند. البته به دلیل نداشتن صندلی، فضای زیادی دارد. یک اتاق سرنشین عقب به اندازه کافی وجود دارد که بتواند آن را دو برابر به نظر برساند، و رنو نیز با ارائه سطح خوبی از تجهیزات استاندارد، تسلط خود را به دست می گیرد و به زیبایی آن فضا می افزاید.

با کمال تعجب ظاهر طراحی شده شبیه به مدل رنو مگان است. قسمت جلوی کولیوس دارای چراغهای بزرگ در حال اجرا در طول روز به شکل سی است که چهره آن را مشخص می کند، در حالی که مدل های سیگنچر با درجه بالاتر چراغهای ال ای دی کامل را به نظر می رسد که دارای فناوری بالایی هستند. جزئیات کروم در امتداد بال و جلو و درهای جلو باز می گردد ، در حالی که پنجره جانبی محاصره می شود و دستگیره درها یک کروم مشابه دارند. همه اینها از هر زاویه ای به حضور چشمگیر می افزاید و به چرخ های آلیاژی 18 یا 19 اینچی بسته به مدل سوار می شود.

ویژگی های عملی مانند درهایی که به طور کامل آستانه ها را پوشانده اند و یک دریچه عقب برقی اختیاری که با تکان دادن پای شما در زیر سطح نقاط قهوه ای برای کولیوس باز می شود. درهای جلو و عقب هم به زوایای سخاوتمندانه باز هستند، که والدین با فرزندان خود در حالی که سعی می کنند آنها را به صندلی های اتومبیل بکشند در عقب گیر می کنند خوشحال می شوند.

بسیاری از ارائه عملکرد پیشرانه دیزل 1.6 لیتری دیزل جلو خوشحال کننده است. 128اسب بخار قدرت آن باید برای مقابله با زندگی روزمره کافی باشد، اما یک دیزل 2.0 لیتری قدرتمندتر با قیمت 2900 پوند پریمیوم موجود است. علاوه بر قدرت بیشتر (174 اسب بخار)، این پیشرانه تمام چرخ را به همراه دارد، به علاوه گزینه تعویض گیربکس دستی شش سرعته دستی با اتوماتیک هفت سرعته.

منبع این مطلب سایت تاپ گیر هست.f:id:renaultkoleos:20200622011703j:plain