سلام دوستان. مطلبی که امروز میبینید ترجمه ای از یک از مقالات منتشر شده توسط ماشین و راننده است که براتون ترجمه کردم.

2009 رنو کولئوس
ورود دیرهنگام رنو به بخش (اس یو وی) های جمع و جور. با گذشت اواخر هرگز، رنو وارد بازار(اس یو وی) کامپکت با کولیوس 2009 که در نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال 2008 رونمایی شد، می شود. در حقیقت، این اولین (اس یو وی) رنو با این اندازه است.

ما برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل سال 2006 در پاریس، کولیوس را به عنوان یک مفهوم کاملاً پنهان نگاه کردیم. نسخه تولیدی دارای چراغهای سبک رنو سیلو است و دارای صفحات زیر شبکه های زیر صفحه ای برای اضافه کردن عنصر ناهمواری به طراحی است.

اگر کولیوس آشنا به نظر برسد، به این دلیل است که نسخه رنو (اس یو وی) جهانی است که با نام نیسان راگ در آمریکای شمالی، نیسان قشقایی در اروپا و سامسونگ کیو‌ام۵ در آسیا به فروش می رسد. کولیوس در فرانسه طراحی شده و در ژاپن مهندس شده است و توسط شرکت تابعه رنو سامسونگ در کره ساخته خواهد شد. با طول کلی 178 اینچ، کولیوس تقریبا سه اینچ کوتاهتر از یک تویوتا راو۴ است.

در اروپا ، کولیوس با (اس یو وی) های کامپکت مستقر مانند هوندا سی‌آر-وی، تویوتا راو۴، تیگوان و کراس اوور جدید کوگا با فورد رقابت سختی روبرو خواهد شد. ما همچنین تعجب می كنیم كه آیا کولیوس فروش خود را بهتر از قشقایی خود نیسان انجام دهد یا خیر.

کولیوس نسخه های 146 اسب بخاری و 168 اسب بخاری از رنو 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو دیزلی با انتخاب یک کتابچه راهنمای استاندارد شش سرعته یا گیربکس اتوماتیک را ارائه می دهد. همچنین یک پیشرانه بنزینی با قدرت 167 اسب بخار، 2.5 لیتری وجود خواهد داشت.

یک سیستم چهار چرخ محرک بر روی تقاضا ارائه می شود و سیستم تعلیق عقب چرمی جلو و چند منظوره برای ارائه ویژگی های باربری و دستی مانند کولیوس طراحی شده است. انواع دیفرانسیل جلو با دیزل های کم قدرت تر به علاوه موتور بنزینی 2.5 لیتری در دسترس خواهد بود.

از دیگر ویژگی های آن می توان به چراغ های جلو و برف پاک کن اتوماتیک، ترمز اتوماتیک پارکینگ، دستیار شروع تپه و کنترل نزول تپه، جعبه دستکش خنک شده (برای خنک نگه داشتن پریر خود)، بالابر دو تکه، مجموعه ای از محفظه های مفید دستی و… پاشیدن لیبرال دارندگان فنجان.

قیمت های کولیوس هنوز اعلام نشده است. این اواخر تابستان امسال در اروپا به فروش می رسد.

منبع این مطلب سایت کار و درایور است.

f:id:renaultkoleos:20200624015909j:plain