تیونینگ رنو کولیوس

تیونینگ رنو کولیوس:

ما تنظیم کولیوس را در نظر می گیریم و از بزرگترین نسخه های این اس‌یو‌وی متقاطع رنو که در سال 2000 منتشر شد ، گزارش می کنیم. رنو کولیوس پروژه های تنظیم محبوب هستند و با استفاده از به روزرسانی های صحیح ، می توانید لذت رانندگی خود را افزایش دهید. کولیوس در سال 2013 با یک جبهه جزئی و اصلاحات مورد بازنگری قرار گرفت و سپس نسخه جدیدی در سال 2016 در نمایشگاه اتومبیل پکن منتشر شد. کولیوس یک پروژه اصلاح ماشین خوب برای انجام است. اگر تحقیق خود را انجام دهید ، می توانید کولیوس بسیار جذاب ایجاد کنید اما فریب نخورید بسیاری از مدهای دارای الهام از رقابت در آنجا وجود دارند که به سادگی مناسب نیستند که ابتدا راهنماهای بی طرفانه ما را بخوانید.

به روز رسانی دست زدن / تعلیق بهبود کارآیی برای اولویت اول افراد در پروژه تنظیم کولیوس شما. ترفندهای تعلیق خوب که به شدت از مزایای استفاده از کولیوس بهره مند می شوند شامل چند درجه شتر منفی و 1 تا 5 درجه انگشت پا در چرخ های جلوی یا خارج هستند. برای بهبود پایدار ، انگشت پا را ببندید و یا پا را ببندید. همچنین با افزودن دیسک های بزرگتر یا لنت های اصطکاک بالاتر ، می توان ترمزها را بهبود بخشید. در بیشتر مدلها به حداکثر افت 27 میلیمتر - 36 میلی متر می رسید. اگر پایین تر از این خط بزنید ، خطر ساییدگی روی قوس ها را دارید. هدف ما در تنظیم موتور باید افزایش قدرت اوج در انتهای بالا باشد .

موتورهای کوچکتر بازده زیادی را از نظر قدرت فراهم نمی کنند ، بنابراین با یک موتور بزرگتر شروع کنید. اگر اندازه موتور کوچک دارید مبادله موتور گزینه خوبی است .

 

ارتقاء آلیاژ چرخ:
از آنجا که چرخ های آلیاژی سبک تر هستند باعث بهبود کارایی می شوند و می توانند به خنک شدن دیسک های ترمز کمک کنند. علاوه بر این از تایرهای نرم و صاف قانونی پیگیری ، پیشرفتهای بیشتری در مدیریت اتومبیل های شما نیز می تواند داشته باشد. لطفا توجه داشته باشید اگرچه آنها می توانند جالب به نظر برسند چرخ های بزرگ آلیاژی کولیوس باعث کاهش عملکرد شما می شوند. هرچه بزرگتر شوید شتاب شما پایین تر خواهد بود - این به تغییر در نسبت درایو نهایی مؤثر شما می رسد. با این حساب توصیه می کنیم حداکثر اندازه چرخ 16 اینچ را بچسبانید ، اگرچه می دانیم برخی از اعضای ما چرخهای بزرگتر و بدون مشکل نصب کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم ماشین خود لطفا با ما در انجمن دوستانه ما بپیوندید و در آنجا می توانید گزینه های کولیوس را با جزئیات بیشتری با صاحبان کولیوس در میان بگذارید. همچنین ارزش این را دارد که مقالات تنظیم شده بی طرفانه رنو را بخوانید تا از مزایا و اشکالات هر یک از این تغییرات مطلع شوید. لطفاً با ارسال نظرات خود در جعبه نظرات زیر به ما در بهبود این نکات کمک کنید. ما دوست داریم آنچه را که بازدید کنندگان ما به آن رسیده اند و کدام حالت ها برای هر مدل اتومبیل برای آنها بهتر کار می کنند ، بشنویم. نظرات برای بهبود صحت این مقاله ها که به طور مداوم به روز می شوند ، استفاده می شود.

 

f:id:renaultkoleos:20200814033059j:plain

torquecars