بررسی رنو کولیوس ۲۰۲۰

سلام این پست و پست بعدی مقاله ای است از کار ادوایس:

 

رنو کولیوس مدل ۲۰۲۰ نسبت به نمای بیرونی تغییرهای جزئی دارد و اکنون فقط مدل بنزینی آن عرضه می شود.

این محصول مبتنی بر نیسان ایکس تریل است که باعث می شود خودروی فرانسوی از یک تولید کننده ژاپنی وام بگیرد اما در کره تولید شود. اما اجازه ندهید که این امر شما را نگران کند.

قابل توجه ترین تغییر برای کولیوس عدم وجود موتور دیزل است و تنها یک مدل بنزینی ساده را در خط تولید خود دارد.

بروزرسانی ظاهر طراحی شده در قالب جدید کرومی، چرخ های آلیاژی و صفحه های نگهداری اسکیت به همراه لامپ های مه شکن ال‌ای‌دی و یک رنگ جدید، میلسیم قرمز است که جلوه ای برجسته تر به کولیوس می بخشد.

قیمت آن از ۴۵۴۹۰ دلار شروع می شود، کولیوس اینتنز دارای یک سری ویژگی های برجسته، از جمله سیستم پارکینگ بدون نیاز به دست، سنسورهای پارکینگ جلو / عقب / جانبی، دوربین دید عقب، مانیتورینگ نقطه کور، هشدار خروج از خط، است.

لوازم داخلی چرمی به رنگ قهوه ای شاه بلوط یا خاکستری ماسه ای بریده شده است. بسته سانروف که شامل یک آفتاب گیر پانوراما و آینه نمای اتوماتیک کم نور است، روی مدل اینتنز قرار دارد.

صفحه اصلی ۸.۷ اینچی با صفحه لمسی پرتره است که دارای سیستم سرگرمی آر-لینک ۲ است.

همچنین استفاده از دکمه های دیجیتالی سیستم سرگرمی کمی سخت است، زیرا باید دکمه را به طور مستقیم در وسط فشار دهید تا آن را به محل درست خود برسانید. در صورت رانندگی در یک جاده ناهموار، کار سخت می شود. بخشی از سیستم کنترل دوگانه آب و هوا روی صفحه لمسی است و بخشی دیگر دکمه های فیزیکی هستند.

با این وجود، قرار دادن کنترل میزان صدا در پشت فرمان هوشمندانه است، زیرا کنترل فرمان را از بین نمی برد و همچنین برای انگشتان دست شما آسان است.

محل های ذخیره سازی بار با جیب های درب بزرگ، صندوق مرکزی عمیق و گنجه های خنک به اندازه های مختلف فراوان است که می تواند با یک درب کشویی پوشانده شود.

کیفیت کلی فضای داخلی بسیار زیبا و عالی است، و چوب و رنگ کرومی بر روی آنچه که به نظر می رسد پلاستیک سخت و لاستیک روی تخته و درها است و نورپردازی قابل تغییر در محیط، بسیار جلوه بخشیده است.

 

f:id:renaultkoleos:20200824213645j:plain

caradvice