نقد و بررسی رنو کولئوس 2017

نقد و بررسی رنو کولئوس 2017

رنو کولئوس 2017 یک گام بزرگ برای برند فرانسوی است. آیا می تواند سی‌ایکس-۵ ، تیگوان و شرکت را سرنگون کند؟ حداقل در مخلوط است.

عرضه نسل دوم اس‌يو‌وی متوسط ​​رنو کولئوس در استرالیا یکی از مهمترین این شرکت تاکنون است. آنقدر قابل توجه که ما در واقع اولین بازار تهیه اتومبیل هستیم - نه چیزی که ما در گوشه دور دنیا به آن عادت کرده ایم.

این رقیب فرانسوی برای مزدا سی‌ایکس-۵ ، هیوندای توسان و قریب الوقوع جدید فولکس واگن تیگوان آماده است تا در اینجا به عنوان پرفروش ترین شرکت شناخته شود ، این زمانی مناسب است که رشد سریع در این گوشه بازار را در نظر بگیرید.

کولیوس جدید با همان معماری اثبات شده نیسان ایکس-تریل (میوه های اتحاد جهانی رنو-نیسان) قرار دارد و بار دیگر در کره به عنوان بخشی از اتحاد رنو با سامسونگ موتورز ساخته شده است. این بزرگتر از قبل ، بازاریابی بیشتر و مطمئناً ارزش بهتری دارد.

در اینجا ما اولین رانندگی خود را با یک "اتومبیل حیاتی برای آینده رنو استرالیا" انجام می دهیم ، میزبانی این شرکت در مراسم برتر محلی این هفته.

به ما گفته شده است که انتظار می رود سطح بالایی از اتصال و ایمنی ، طراحی شیک کابین ، فضای صندلی عقب با کلاس بالا و هزینه های اجرا در حد برندهای ژاپنی یا پایین تر باشد. با توجه به اینکه تمام نسخه ها با گیربکس اتوماتیک استاندارد هستند ، این مقدار در کلاس های مختلف نیز به نظر می رسد - هیچ حق بیمه یورو در چشم نیست.

همه چیز خوب به نظر می رسد ، اما آیا در اولین برداشت جمع می شود؟

ریشه ایکس-تریل در نسبت کولیوس و طراحی منحنی مشابه از کناره آشکار است. با این حال ، سبک جلویی با نشان برجسته رنو ، دی‌آر‌ال های برجسته های کرومی ، و چراغ های عقب باریک ، تفاوت هایی را ارائه می دهد.

در داخل کابین تمایز بسیار بیشتری وجود دارد. ورودی 29990 دلار (به علاوه هزینه های جاده ای) مدل های زندگی و میان رده ذن (33990 دلار - 36490 دلار) دارای صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با نرم افزار آر-لینک هستند که در یک جذاب و مدرن تعبیه شده است.

وارد نسخه اصلی پرچمدار اینتنز (43،490 دلار) شوید و صفحه نمایش خازنی 8.7 اینچی پرتره گرا با نام تجاری ولوو ایکس‌سی۹۰ به بازار عرضه می شود که مملو از نور پردازی قابل تنظیم در کابین محیط است. در واقع این ارزش تیز است.

لیست تجهیزات استاندارد با در نظر گرفتن قیمت برابر با رقبای اصلی ژاپن و کره کاملاً قوی است و نشان دهنده مزایای واردات خودرو از کره به جای اروپا است.

اتومبیل پایه در واقع 500 دلار ارزان تر از ایکس-ترسل اس‌تی است ، در حالی که قیمت 45 دلار زیر قیمت دلار برای نسخه اینتنز ، نسخه های شاخص بسیاری از رقبا را کاهش می دهد.

 

f:id:renaultkoleos:20200923191043j:plain

منبع مطلب کارادوایس