نظرات کاربران رنو کولیوس

1. رنو کولئوس من 3 ساله است و از ماشینم خوشحالم. این یک اس یو وی راحت برای رانندگی در شهر و برای جاده های خارج از جاده است. اگرچه ، کاربرد آن در جاده آنقدرها قوی نیست ، اما در جاده همدم خوبی است. خوب کار می کند و تهویه مطبوع و بسیار خوب است. فضای کافی برای جا دادن چمدان 5 نفر را دارد.

 

2. من صاحب این ماشین هستم اما گاهی اوقات آن را دوست ندارم. احساس می کنم قدرت کافی ندارد و صندلی راننده را یگاهی ناخوشایند می دانم. ظاهر عالی است و من فکر می کنم از خارج باورنکردنی است اما کیفیت آن می توانست تا حد بالاتر باشد. مسیر رانندگی من بیشتر اطراف شهر است. وقتی در عقب نشسته ام همه چیز راحت است. اما وقتی رانندگی می کنم ، رانندگی با این ماشین برایم دشوار است. اگرچه این خودرو از ویژگی های خوبی برخوردار است و تهویه مطبوع برای خودرویی با این قیمت خوب است ، اما باید دارای ویژگی های بیشتر و فضای داخلی با کیفیت بهتر باشد که باید مانند یک اتومبیل آئودی یا بی‌ام‌دبلیو احساس شود. اما این اتومبیل ها بسیار گران هستند و من شنیدم که تعمیر و نگهداری آنها بیشتر است بنابراین من کولیوس را خریداری کردم زیرا متوجه شدم که نگهداری آن آسان است و سرویس آن ارزان است. مرکز خدمات در این نزدیکی هست و آنها به من تسهیلات انتخاب و رها كردن را پیشنهاد كرده اند بنابراین مجبور نیستم بروم و هنگامی كه كلوزهایم برای سرویس می روند می توانم از ماشین دیگرم برای بیرون رفتن استفاده كنم.

 

3. شش ماه قبل این ماشین را خریداری کردم و من به طور منظم آن را رانندگی می کنم. برای یک اس‌یو‌وی بسیار خوب کار می کند و در جاده های پر از دست انداز عملکرد خوبی دارد. سواری این ماشین بسیار جذاب است و من این ماشین را کاملا دوست دارم. فضای داخلی خودرو از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و احساس برتری می دهد. ماشین در جاده های شهر و ترافیک شهری بسیار خوب کار می کند و در بزرگراه نیز ماشین هرگز مرا ناامید نمی کند. همچنین من برای کمی آفرود اتومبیل را برده ام و با وجود جذابیت نرم افزاری که دارد ، ماشین عملکرد بسیار خوبی دارد.
اما بله ، نقاط ضعف کمی نیز در ماشین وجود دارد ، گیربکس آنقدر خوب نیست و می توانست بهتر باشد. 
اما غیر از این یک ماشین عالی برای گردش در شهر و آخر هفته است.

 

4. به نظر می رسد کولیوس جدید به روز شده ارزش زیادی برای خریدار ارائه می دهد. من صاحب یک فورد هستم و می خواستم چیز کوچکتری برای استفاده در شهر داشته باشم و مدل جدید را امتحان کردم. من آن را با قدرت زیادی که همیشه در دسترس است دوست دارم. این همچنین دارای ویژگی های بسیاری است که حتی برخی از رقبا حتی آنها را ارائه نمی دهند.
با این حال ، این فقط به عنوان 5 صندلی فروخته می شود و هنگامی که من 30 هزار دلار برای یک اس‌یو‌وی پرداخت می کنم ، انتظار نوعی از حضور در جاده را دارم که رنو این یکی را از دست می دهد.

 

f:id:renaultkoleos:20201209044327j:plain

gaadi