رنو کولیوس ۲۰۲۱

مدل های جدید رنو کولئوس در زمینه مسافرت و همچنین رانندگی بدک نیست

بررسی اجمالی
این رنو کولئوس کاملاً جدید است ، نامی که ممکن است از زمانی که خودروساز فرانسوی تلاش خود را در اس‌یو‌وی ها قبل از اینکه واقعاً مد شوند ، به یاد بیاورید. که آن در سال 2010 به دلیل کندی فروش (و واقعیت این که کمی زباله بود) در انگلیس از فروش خارج شد.

به نظر می رسد این برای بار دوم برای کولیوس خوش شانسی باشد: با داشتن خواهر و برادر کوچکتر - کپچر و کدجار - هر دو عملکرد خوبی دارند ، رنو امیدوار است که این مدل بزرگتر ثروت آن را بیشتر کند.

یکی از اولین موانعی که کولیوس با آن روبرو است ، تنظیمات پنج صندلی است. بیشتر رقبای آن مانند نیسان ایکس-تریل و کیا سورنتو هفت صندلی ارائه می دهند ، بنابراین به نظر می رسد رنو مخاطبان خود را محدود می کند. البته به دلیل کمبود صندلی ، فضای زیادی دارد. اتاق سرنشینان عقب به اندازه کافی است که اسکودا را دو بار به نظر می رساند و رنو با ارائه تجهیزات استاندارد استاندارد نیز دست خود را تقویت می کند و به لوکس بودن آن فضا می افزاید.

جای تعجب نیست که یک ظاهر طراحی شده مشابه رنو مگان باشد. قسمت جلوی کولیوس دارای چراغ های بزرگ ال‌ای‌دی به شکل (سی) در طول روز است که "چهره" آن را مشخص می کند ، در حالی که مدل های با درجه بالاتر امضل ناوگان دارای چراغ های جلو کامل ال‌ای‌دی هستند که از نظر تکنولوژی پیشرفته به نظر می رسند. جزئیات کروم در امتداد بال جلویی و درهای جلویی بازمی گردد ، در حالی که پنجره کناری اطراف آن را گرفته و دستگیره های درب نیز از کروم مشابهی برخوردار هستند. همه اینها از هر زاویه ای باعث حضور چشمگیر می شوند و بسته به مدل روی رینگ های آلیاژی 18 یا 19 اینچی سوار می شوند.

ویژگی های عملی مانند درهایی که به طور کامل آستانه ها را می پوشاند (بنابراین در هنگام ورود بچه های خود را کثیف نکنید) و یک دریچه برقی اختیاری است که می توانید با تکان دادن پای خود را در زیر نقاط قهوه ای کولیوس باز کنید. درهای جلو و عقب هم از زاویه های سخاوتمندانه ای باز می شوند که والدین هنگام تلاش برای سوار کردن آنها به صندلی های ماشین در عقب ، با فرزندان خود دست و پنجه نرم می کنند.

بسیاری از عملکرد ارائه شده دیزلی 1.6 لیتری دیفرانسیل جلو راضی خواهند بود. 128 اسب بخار آن باید برای کنار آمدن با زندگی روزمره بسیار باشد ، اما یک دیزل 2.0 لیتری قدرتمندتر با حق بیمه 2900 پوند در دسترس است. علاوه بر قدرت بیشتر (174 اسب بخار) ، این پیشرانه تمام چرخ را می گیرد ، به علاوه گزینه ای برای جایگزینی جعبه دنده دستی شش سرعته استاندارد با یک اتوماتیک هفت سرعته.

f:id:renaultkoleos:20210211062121j:plain

topgear