f:id:renaultkoleos:20200627021704j:plain

مطالب این پست و چند پست آینده ترجمه مقایسه ای از سایت کارزگاید هست.

خلاصه
رنو کولئوس
کولیوس رنو کاملاً نمی دانیم چیست. این (اس یو وی) نسل دوم از غول فرانسوی همچنین دومین ساخته شده است که تقریباً در اطراف نیسان ایکس تریل ساخته شده است و بخش اعظم مکانیکی آن را در اختیار دارد. استعداد فرانسه ، یک تصمیم مهم خرید برای بسیاری از دارندگان رنو ، باید از طراحی ، سوار شدن و هندلینگ ناشی شود ، درست است؟

در بازاری که با اتومبیل هایی از این نوع پر پیچ و خم است ، استفاده از ماشین اهدا کننده روشی اقتصادی معقول برای انجام کارها است. خطر این است که یک اتومبیل با نشان یکی از تولید کنندگان در قسمت جلویی اما شخصیت دیگری در پشت آن باشد.

CX-5مزدا
مزدا سی ایکس۵ مدتهاست که به عنوان اس یو وی ۲۰۲۰ مورد علاقه وسط استرالیا سلطنت کرده است ، اما احتمالاً سال ۲۰۲۰ سالی است که این عنوان را به نسل جدید تویوتا راو۴ پیشرفته تر از دست می دهد.

با این وجود ، مزدا برای تلاش و رقابت بیشتر از این ، به روزرسانی های جدیدی را برای محبوب سی ایکس۵ معرفی کرده است ، از جمله یک حالت جدید خارج از جاده برای انواع چرخ های مختلف (ای دبلیو دی) که به (اس یو وی) شیک برای زمین های زبر مجهزتر است.

جفت شدن قابلیتهای جدید خود با همان کالیبر داخلی مناسب و تمام شده مانند گذشته ، و همچنین با ضمانت پنج ساله  کیلومتر نامحدود ، به این معنی است که سی ایکس۵ جدید کاملاً مسلط کامل ترین بسته ای است که تاکنون داشته است ، اما آیا هنوز هم به اندازه کافی برای در نظر گرفتن شما در سال ۲۰۲۰ خوب است؟

قضاوت
رنو کولئوس
 این یک ماشین اصلی مناسب از تولید کننده ای است که تقریباً بیشتر از بیشتر عمر آن است و بر روی یک سکوی ثابت ساخته شده است.

با این وجود ، اینقدر به اندازه کافی متفاوت است که بتوانید توجه کنید. به نظر می رسد خوب است ، وقتی از هر دو قسمت مشاهده می شود حضور کمی دارد و می توانید بگویید که رنو بدست آورده است. تنها مشکل این است که به نظر می رسد دچار بحران هویت و بحران هستید.

CX-5مزدا
آخرین دور پیشرفتهای اضافی به فرمول قبلاً برنده اضافه نمی شود ، اما عملکرد دستیار آفرود یک گزینه خوب برای خریداران است که نگران پای بند بودن سی ایکس۵ هستند.

ایمنی کلاس پیشرو و یک ظاهر طراحی شده با ارزش از ویژگی های قوی باقی مانده است ، اما خریداران باید کمی از راحتی و هیچ گزینه موتور الکتریکی خودداری کنند.

ما دوست داریم که سیستم های ایمنی اساسی در کلیه کلاس های سی ایکس۵ تعبیه شده باشد ، یعنی حتی نوع پایه مکس نیز یک خرید قانع کننده است.

اگر بخواهیم انتخاب کنیم ، می خواهیم برای تور (ای دبلیو دی ۲.۵)لیتری تور با قیمت ۴۰.۹۸۰ دلار خریداری کنیم ، که با امکانات راحت موجوداتی مانند صفحه نمایش و ورود بدون کلید برای قیمتی که باعث ورشکستی بانک نمی شود ، می شود.

میدان (اس یو وی) با اندازه متوسط ​​به همان اندازه قدرتمند است که تا به حال انجام شده است ، با توجه به اینکه ورود به میدان جنگ به لطف ورود تازه واردان و تازه شده در آینده نزدیک ، مقدماتی برای گرم شدن بیشتر خواهد شد ، به این معنی که سی ایکس۵ ممکن است به زودی به یک جهش بزرگ نیاز داشته باشد. فقط تکرار کردن تا قبل از بسته باقی بماند

با این حال ، اکنون مزدا سی ایکس۵ هنوز سه سال از عرضه آخرین نسخه خود ، حتی اگر فقط و فقط ۳ سال گذشته باشد ، می تواند از سبک و سیاق خود حمایت کند.

منبع: کارزگاید