سلام دوستان همونطور که گفتم تو این پست هم ادامه مقاله مقایسه بین این دو خودرو رو باهم میخونیم.

طراحی:
رنو کولیوس
مانند بتمن ، Koleos محصولی از داستان اصلی خود است. این بدان معنا نیست که یک میلیاردر یتیم عجیب و غریب با یک جنس لاستیک (اگرچه لاستیک دارد ، اما حدس می زنم) اما این بود که همیشه اینگونه می شد.

در نگاه اول ، به نظر می رسد یک رنو ، به خصوص از جلو ، با چراغ های بزرگ در طول روز به شکل سی هر چند که یک بار دیگر نمایان شود ، می تواند تقریباً هر چیزی باشد ، اما دوباره در عقب رنو بیشتر می شود. بنابراین جلو و عقب ایستاده اما نه چندان از کنار ، که برای یک رنو غیر معمول است. اما پس از آن ، این خودروی مستقر در نیسان است که در کره جنوبی ساخته شده است ، بنابراین همیشه به یک سازش تبدیل می شد.

تصاویر داخلی طراحی اصلی با صفحه نمایش با اندازه مناسب و معقول اما کمی در جزئیات جزئیات فرانسوی نشان می دهد. من طرفدار فضای داخلی رنو هستم ، حتی اگر آنها شاهکارهای ارگونومیکی نباشند. این فضای داخلی مطمئناً به اندازه هموطن خود شجاع نیست ، یعنی پژو ۵۰۰۸ که اخیراً وارد بازار شده است.

CX-5مزدا
اولین مدل از مزدا که جدیدترین زبان طراحی خود را اتخاذ کرده است ، نسل دوم مزدا سی ایکس۵ در سال ۲۰۱۷ به نمایشگاه های استرالیا رسید و از آن زمان تاکنون عمدتاً مشابه است.

این بد نیست شما ، به عنوان پانل های صاف سی ایکس۵ ، لبه های تیز و چین و ظریف ظریف پذیرای یک فلسفه طراحی بی انتها و کلاسیک نسبت به عناصر طراحی تاریخ رقبای خود هستند.

حتی پس از گذشت سه سال ، سی ایکس۵ در کنار برخی از پیشنهادات جدید مزدا مانند اتومبیل کوچک مزدا۳ و (اس یو وی) کوچک کوچک سی ایکس۳۰ جای دیگری ندارد.

در داخل ، مزدا سی ایکس۵ در مقایسه با رقبای اصلی خود ، یک قدم واضح در کیفیت است و حتی گربه های نزدیک به مناسب و کامل مارک های لوکس از جمله بی ام و و آئودی است.

هر نقطه لمسی در داخل سی ایکس۵ از نظر درجه یک از جمله فرمان ، روکش درها و صندلی ها دارای درجه یک است ، در حالی که خریداران همچنین می توانند فضای داخلی را با رنگ هایی مانند سیاه ، سفید و قهوه ای شخصی کنند.

خودروی آزمایشی آکرا با مشخصات برتر ما با استاندارد چرمی ناپا مجهز شده است که احساس فوق العاده لوکس و حق بیمه می کند.

فضای داخلی با طرحی تمیز و واضح گذاشته شده است که کلیه کنترل ها به خوبی در آن قرار گرفته اند ، و تکه های بزرگی از سطوح سیاه با مواد بافتی شکسته شده اند.

ما در مورد طراحی سی ایکس۵ ، چه در داخل و چه در خارج از آن شکایتی نداریم ، اما در معرض خطر انتخاب نیترات هستیم ، می خواهیم بگوییم که صفحه نمایش چندرسانه ای به نظر می رسد ، به خصوص وقتی که در مقابل چاه جمع شده است. واحد طراحی شده مزدا۳ و سی ایکس۳۰.

منبع این مطلب سایت کارزگاید هست.

f:id:renaultkoleos:20200628042200j:plain