سلام ادامه مطالب قبلی رو با بحث کاربری داریم.

میزان کاربردی بودن:

:رنو کولئوس
چند صندلی؟ پنج ، همه در محدوده. رنو هنوز بدون (اس یو وی) هفت صندلی در بازار استرالیا باقی مانده است.

برای یک رنو ، کولیوس دارای یک فضای داخلی نسبتاً متعارف است که بخشی از آن به دلیل داشتن یک ماشین دیگر است. این بدان معناست که دارای نگهبانان مناسب (فرانسوی ها خیلی بد هستند) ، دو جلو و دو در عقب. درهای هر درب دارای یک بطری ، برای چهار نفر است.

سرنشینان صندلی جلو بسیار زیبا هستند ، در حالی که برخی مدل ها چیزهایی مانند زره های دستی را برای راحتی بیشتر در صندلی سالن اضافه می کنند. صندلی عقب جادار ، دارای ساق پا و صندلی مناسب است و دارای اتاق برای سه کودک است.

فضای بوت سخاوتمندانه است - کولیوس یک ماشین بزرگ است. ظرفیت چمدان از ۴۵۸ لیتر شروع می شود و با پایین آمدن صندلی های عقب به ۱۶۹۰ لیتر افزایش می یابد. مساحت بار از نظر اندازه و شکل مناسب است ، بسته بندی ابعاد چشمگیر داخلی را به حداکثر می رساند. جعبه دستکش به اندازه کافی بزرگ است تا کتابچه راهنمای صاحبان بزرگ را نگه دارد.

 

:CX-5مزدا
اندازه گیری ۴۵۵۰ میلی متر طول ، ۱۸۴۰ میلی متر عرض و ۱۶۸۰ میلی متر قد ، سی ایکس۵ کمی کوتاه تر از امثال تویوتا راو۴ ، نیسان ایکس تریل و هیوندای توسان است ، اما چرخ های سخاوتمندانه ۲۷۰۰ میلی متر آن بزرگتر از اکثر همسالان خود است.

این بدان معنی است که فضای داخلی در سی ایکس۵ بسیار عالی است ، به خصوص در صندلی های جلو ، جایی که سر ، شانه و ساق پا بسیار زیاد است.

موقعیت رانندگی فوق العاده به ویژه باید از بین برود ، زیرا ماشین تست سی ایکس۵ ما یک صندلی و ستون قابل تنظیم الکترونیکی را در اختیار شما قرار می دهد که به ما اجازه می دهد فقط در جای مناسب دست و پاهای خود قرار بگیریم.

فلسفه محور راننده مزدا در تمام مدل های آن اعمال می شود ، و اسکان خانوادگی سی ایکس۵ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اتاق صندلی های عقب ، هر چند که کافی باشد ، تقریباً در مورد سه فرد بزرگسال است که به طور پراکنده نشسته اند ، اما یک ردیف کامل از کودکان یا حتی نوجوانان نباید مشکلی ایجاد کنند.

اگر بخاطر داشته باشید که اتاق خواب ردیف دوم می تواند برای مسافران بلندتر به خطر بیفتد ، اما صندلی زیادی وجود دارد.

امکانات ردیف دوم نیز شامل دریچه های هوا و از نظر مشخصات درجه بالا ، پی وی سی گرم شده و دو سوکت یو‌اس‌بی است ، دومی در صندلی عقب تاشو پیدا شده است که دارای دو صندوق نگهدارنده نیز می باشد.

در مورد بوت ، سی‌ایکس۵ همچنین ۴۴۲ لیتر حجم را با تمام صندلی های موجود بلع می کند ، و با پین های ذخیره شده تا ۱۳۴۲ لیتر امتداد می یابد.

از نظر دنیای واقعی ، این بدان معنی است که سی‌ایکس۵ به راحتی با خانواده های ۵ نفری همراه با مواد غذایی هفتگی و کالسکه های تاشو در چرخ دستی ، به راحتی خریداری می کند ، اما به طور قابل توجهی کمتر از ظرفیت ۵۸۰ / ۱۶۹۰ است.

ما همچنین خاطر نشان خواهیم کرد که در قسمت پشتی ماشین تست ما نمی توانیم هیچ قلاب کیفی پیدا کنیم ، هرچند که زبانه های تاشو دستی وجود داشت که می توانستند فقط صندلی مرکزی یا هر یک از پین های خروجی را فقط با یک کشش ساده جمع کنند.

فضای ذخیره سازی در داخل کابین نیز درست است ، با یک دستکش کم عمق و یک سینی کوچک برای ذخیره سازی در زیر کنترل های آب و هوا.

با این حال ، کابین ذخیره سازی مرکز بسیار بزرگ است و دارای سینی می باشد تا وسایلی مانند تلفن یا کیف پول را به سطح خود نزدیک نگه دارد تا از ورود آنها به ماهی جلوگیری شود.

جیب درها همچنین فضای مناسبی از جلو دارند ، اما سرنشینان عقب فقط قادر به قرار دادن یک بطری آب در درهای خود هستند.

منبع این مطلب سایت کارزگاید هست

 

f:id:renaultkoleos:20200629031425j:plain