renault koleos vs mazda cx-5

قیمت و ویژگی ها
رنو کولئوس
مثل همیشه در مقالات مقایسه ما ، هر قیمتی که می بینید مستقیم از لیست قیمت تولید کننده است و آر‌آر‌پی هستند. البته چقدر شما واقعاً پرداخت می کنید بین شما و نمایندگی شما.

در مدل کولیوس سه مدل وجود دارد - لایف، ذن و اینتنز.

قیمت گذاری با قیمت 30.990 دلار برای لایف شروع می شود. برای این کار شما از آلیاژهای 17 اینچی ، یک استریو هشت بلندگو ، کنترل آب و هوا با دو نقطه ای ، کروز کنترل ، قفل مرکزی از راه دور ، دوربین معکوس ، سنسورهای پارکینگ عقب ، چراغهای جلو و برف پاک کن ، لامپ های گوشه ای ، تر و تمیز پارچه ، پنجره های قدرت ، گرم آینه های دید عقب و مجهز به فضای پس انداز.

این سیستم چندرسانه ای از رادیو معمول ای ام \ اف ام ، اتصال یو اس بی و بلوتوث به علاوه اپل کارپلی و اندروید اوتو برخوردار است. لایف دارای سیستم ناوبری نیست ، بنابراین جی پی اس سات ناو تلفن شما باید انجام دهد که اگر اطلاعاتی بدست آورید خوب است.

بعد از آن ، ذن با 35490 دلار برای چرخ جلو (اف دبلیو دی) و 37990 دلار برای چرخ محرک (ای دبلیو دی) شروع می شود. به لیست مشخصات زندگی می توانید آلیاژهای 18 اینچی ، ورود بدون کلید و شروع (از طریق کارت کلید هوشمند رنو) ، سنسورهای پارکینگ جلو ، قفسه های جلوی گرم و خنک شده ، صندلی درایور برقی ، صندوق عقب ، صندلی های جلو گرم شده ، صندلی های چرمی جعلی ، سانروف ، ترمز پارکینگ برقی و ریل های سقفی.

اینتنز در دو مدل بنزینی (44.990 دلار) و دیزل (47490 دلار) در دسترس است. در بالای مشخصات ذن می توان انتظار داشت از یک سنسور استریو 12 بلندگو ، پارکینگ جانبی ، صندلی های برقی گرم و تهویه مطبوع ، چراغهای جلو اتومبیل ال ای دی ، صندلی های چرمی جزئی ، صندوق عقب و پارکینگ اتومبیل استفاده کنید.

لوازم جانبی شامل تشک کف ، با قیمت 118.72 دلار برای بالا بردن ابرو ، صدف کلید رنگی ، آستین بوت ، یک محکم برای بالای یک سد بار ، سد حمل بار ، دوچرخه و گلچین همیشه سبز است.

یک نوار گاو نر یا نوار گوه یا کیت بدنه در دسترس نیست - مگر اینکه مراحل جانبی را حساب کنید.

هشت رنگ وجود دارد - "بژ معدنی" ، "فلزی مشکی" ، "میسن آبی" ، "فلزی خاکستری" ، "مارون قرمز" ، "فوق العاده نقره ای" و "سفید جهانی" همه 880 دلار اضافی دارند. فقط "جامد سفید" یک شخص آزاد است. طرفداران مک لارن رنو ناامید خواهند شد و هیچ گزینه "پاپایا نارنجی" وجود ندارد.

 

مزدا CX-5
گرچه مزدا قیمت سی‌ایکس۵ خود را برای سال مدل 2020 اندکی افزایش داده است ، اما هنوز انتخاب گسترده ای از نمرات موجود است از 30.980 دلار ، قبل از هزینه های داخل جاده ، به 51330 دلار رسیده است.

خودروی آزمایشی ما ، کلاس ای دبلیو دی آکرا که با یک موتور 2.5 لیتری توربو بنزینی جفت شده است ، 50830 دلار قیمت دارد و این را به دومین گرانترین نوع موجود در دسترس می کند.

از ویژگی های استاندارد در سراسر این محدوده می توان به صفحه نمایش 8.0 اینچی چندرسانه ای ، چرخ های 17 اینچی و شروع دکمه فشار اشاره کرد ، اما ماشین تست ما نیز با کنترل آب و هوا دو منطقه ، ناوبری ماهواره ای ، یک صندوق عقب نیرو ، صفحه نمایش هدایت شونده ، همراه شد. داخلی چرم و آینه های قابل تنظیم.

با این حال ، این مجموعه عظیم تجهیزات ایمنی استاندارد است که سی ایکس۵ را از هم جدا می کند.

تمام سی ایکس ۵ ها ، از جمله سطح ورودی مکس ، دارای ویژگی هایی از قبیل کروز کنترل تطبیقی ​​و ترمز اضطراری خودمختار هستند ، که بعضی اوقات در (اس یو وی) های رقیب به نمرات بالاتر یا گزینه های بالاتر منتقل می شوند.

درجه آکرا همچنین از چرخ های آلیاژی 19 اینچی ، نورپردازی داخلی محیط ، صندلی های جلو گرم و سرد و صندلی های عقب گرم شده و همچنین یک آینه عقب بدون قاب ، فرمان گرمایش و صفحه های داخلی چوب استفاده می کند ، این جزئیات جزئی است که سی ایکس را بالا می برد. 5 از همسالانش.

در اینجا تجهیزات وجود دارد که بندرت در هر مدل بیرونی از سه مارک بزرگ آلمانی دیده می شود ، و گرچه نشان مزدا آن سطح حافظه پنهان را حفظ نمی کند ، اما سی ایکس۵ نیز به همان اندازه بی ام دبلیو ، مرسدس قیمت مناسبی ندارد.

این که آیا شما با تصمیم مزدا استرالیا برای هل دادن برخی از مدل ها به نقاط قیمت بالاتر و تجهیزات بیشتر موافق هستید ، هیچ منکر ترکیبی از تجمل و ارزش موجود در سی ایکس۵ نیست.

کارزگاید

f:id:renaultkoleos:20200629224248j:plain