مقایسه رنو کولیوس با پژو۲۰۰۸

سلام دوستان عزیز، تو این پست و چند پست بعدی طبق رول چند پست قبل یک مقایسه جدید از دو خودرو رنو کولیوس و پژو ۲۰۰۸ را باهم میخونیم.

مقایسه کلی:
رنو کولئوس
کولیوس رنو کاملاً نمی دانیم چیست. این اس یو وی نسل دوم از غول فرانسوی نیز ساخته شده است که تقریباً در اطراف نیسان ایکس‌تریل ساخته شده است و بخش اعظم مکانیکی آن را به خود اختصاص داده است. استعداد فرانسه ، یک تصمیم مهم خرید برای بسیاری از دارندگان رنو ، باید از طراحی ، سوار شدن و هندلینگ ناشی شود ، درست است؟

در بازاری که با اتومبیل هایی از این نوع پر پیچ و خم است ، استفاده از خودروی اهدا کننده روشی اقتصادی معقول برای انجام کارها است. 

پژو 2008
پیتر اندرسون،  پژو 2008 را با مشخصات ، مصرف سوخت و کاربرد در زمان راه اندازی استرالیا در ان‌اس‌وی  بررسی می كند.

شما باید به پژو احساس داشته باشید. در سال 2013 وقتی 2008 راه اندازی شد ، بازار مینی اس یو وی بسیار جذاب بود و چهار عرضه آن بسیار خوب بود. در حالی که شرکت فرانسوی به سختی انتظار نوع خودروهایی مانند مزدا سی ایکس۳ یا میتسوبیشی ای‌اس‌ایکس امروز را داشت ، با توجه به عدم رقابت احتمالاً کمی خوش بینی وجود داشت.

متأسفانه ، 2008 علیرغم تحسین و انتقاد شدید به دلیل جذابیت داخلی و جذابیت پویا ، مورد توجه واقع نشد. در آنجا که همه اینها سقوط کرد ، ترکیبی از موتورها و گیربکس ها بود - کتابچه های راهنما با دیزل (که تقریبا هیچ کس آن را خریداری نکرد) بود و اتوماتیک چهار سرعته اتومبیل دهه 1990 بود که به خوبی با موتورهای بنزینی جفت نمی شد.

پژو 2008 یک بحران هویت داشت که پژو برای رفع آن نیاز به کار داشت. واگن بود؟ آیا این یک جایگزین ارزان برای دیگران بود؟ چرا نمی توانم اکتیو را فعال کنم؟ چرا فناوری پیشرفته به نظر می رسد اما درایو آن نیست؟ بنابراین بسیاری از سؤالاتی که پژو باید پاسخ دهد.

قضاوت:
رنو کولئوس

 این یک ماشین اصلی مناسب از تولید کننده ای است که تقریباً بیشتر از بیشتر عمر آن است و بر روی یک سکوی ثابت ساخته شده است.

با این وجود ، توجه شما به اندازه کافی متفاوت است. به نظر می رسد خوب است ، وقتی از هر دو قسمت مشاهده می شود حضور کمی دارد و می توانید بگویید که رنو بدست آورده اید. تنها مشکل این است که به نظر می رسد دچار بحران هویت  هستید.

پژو 2008
بحران هویت سال 2008 تا حدودی حل شده است ، اما از آنجایی که این یک به روزرسانی ملایم به جای بازسازی زمینی است ، هرگز به برنامه ریزان محصول قاتل سی‌ایکس۳ تبدیل نمی شود. با وجود موتور جدید و گیربکس ، دامنه جذاب تر و به راحتی حس می شود.

به نظر می رسد ، این یک ماشین سرسخت و دوست داشتنی است که مورد علاقه قوم روستایی است.

همه اینها فرانسوی ها را به سمت رهبری بازار شلیک نمی کند ، اما آن را در جایی قرار می دهد که در گذشته برای بسیاری از خریداران ایده ای گیج کننده بود.

کارزگاید

f:id:renaultkoleos:20200710033542j:plain

f:id:renaultkoleos:20200710033535j:plain