مقایسه رنو کولیوس با پژو۲۰۰۸

 دنبال میکنیم:ادامه مطلب رو با بحث مقایسه طراحی

طراحی
رنو کولئوس
مانند بتمن ، کولیوس محصولی از داستان اصلی خود است.

در نگاه اول ، به نظر می رسد یک رنو ، به خصوص از جلو ، با چراغ های بزرگ در طول روز به شکل سی. هر چند که یک بار دیگر نمایان شود ، می تواند تقریباً هر چیزی باشد ، اما دوباره در عقب رنو بیشتر می شود. بنابراین جلو و عقب ایستاده اما نه چندان از کنار ، که برای یک رنو غیر معمول است. اما پس از آن ، این خودروی مستقر در نیسان است که در کره جنوبی ساخته شده است ، بنابراین به یک سازش تبدیل می شود.

تصاویر داخلی یک طراحی اصلی با صفحه نمایش با اندازه مناسب و معقول اما کمی در جزییات ضعیف فرانسه را نشان می دهد. من طرفدار فضای داخلی رنو هستم ، حتی اگر آنها شاهکارهای ارگونومیکی نباشند. این فضای داخلی مطمئناً به اندازه هم نسل‌های خود شجاع نیست ، یعنی پژو 5008 که اخیراً وارد بازار شده است.
پژو 2008
یکی از مشکلات مدل 2008 ظاهر آن است. هیچ مشکلی با آنها وجود ندارد ، فقط این است که به نظر می رسد جک 208 با پسوند در پشت است. وقتی سیلندرها آن را دیدند ، به جای اس یو وی فکر می کردند واگن است. بخشی از آن مربوط به پیام رسانی پژو است. مطالبی که ما از آن استفاده کردیم "اس یو وی 2008" نامگذاری شده است ، اما به نظر نمی رسد که رقبای خود علیه آن کاری کنند.

در مدل 2008 اصلاح شده، جلو و عقب کمی اصلاح شده است تا آن را کمی کمتر شبیه 208 کند. جهت گیری کاملاً تحت تأثیر 3008 آینده است ، اما کار بزرگی در کار نبود.

یک جلوبندی بزرگتر با یک مشبک عمودی بزرگتر برای اضافه کردن قد بصری وجود دارد. قوس های چرخ دارای الحاقات پلاستیکی بدون رنگ هستند (روی آلوره و جی‌تی) و در حال حاضر صفحات چاشنی وجود دارد تا کمی بیشتر از جاده خارج شود. اگرچه سن آن بالا به نظر می رسد ، مدل 3008 زمین در سالهای بعد پیرتر خواهد شد.

در مدل های آلوره و جی‌تی چراغهای جلو به رنگ مشکی و کرومی قرار دارد و چراغهای روشنایی طراحی 'سه پنجه' پژو هستند.

آی-کوکپیت طعم و مزه ای به دست آمده است که از فرمان کوچک 350 میلی متر در زیر یک بسته ابزار بلند استفاده می شود ، که به منظور کمک به بالا نگه داشتن سر شما طراحی شده است. عادت کردن برخی از اینها اتفاق می افتد ، اما با تنظیم زیاد ، بسیاری از افراد می توانند جای مناسب را در پشت فرمان بدست آورند.

صفحه نمایش 7.0 اینچی جدید به خوبی به لمس پاسخ می دهد و به نظر می رسد که متعلق به آن باشد ، در حالی که استفاده زیرکانه از مواد بافتی و در آلوره ، فلزات ، به جبران برخی از مواد ارزان تر و انتخاب کننده چرخ دنده پلاستیکی کم اجاره با کرومی آن کمک می کند.

کارزگاید

 

f:id:renaultkoleos:20200710235656j:plain

f:id:renaultkoleos:20200710235702j:plain