مقایسه رنو کولیوس با پژو۲۰۰۸

کاربردی بودن:


رنو کولئوس
چند صندلی؟ پنج ، همه در محدوده. رنو هنوز بدون اس یو وی هفت صندلی در بازار استرالیا باقی مانده است.

برای یک رنو ، کولیوس دارای یک فضای داخلی نسبتاً معمولی است که بخشی از آن به دلیل داشتن یک خودروی دیگر است. این بدان معناست که دارای نگهبانان مناسب (فرانسوی ها خیلی بد هستند) ، دو جلو و دو در عقب. درهای هر درب دارای یک بطری ، برای چهار نفر است.

صندلی جلو بسیار زیبا هستند ، در حالی که برخی مدل ها چیزهایی مانند زره های دستی را برای راحتی بیشتر در صندلی اضافه می کنند. صندلی عقب جادار ، دارای ساق پا و صندلی مناسب است و دارای اتاق برای سه کودک است.

فضای بوت سخاوتمندانه است - کولیوس یک ماشین بزرگ است. ظرفیت چمدان از 458 لیتر شروع می شود و با پایین آمدن صندلی های عقب به 1690 لیتر افزایش می یابد. مساحت بار از نظر اندازه و شکل مناسب است ، بسته بندی ابعاد چشمگیر داخلی را به حداکثر می رساند. جعبه دستکش به اندازه کافی بزرگ است تا کتابچه راهنمای صاحبان بزرگ را نگه دارد.

پژو 2008
مسافران صندلی جلو از صندلی راحتی در هر دو مدل آلوره و اکتیو با فضای موجود در درب های بطری ، یک جفت نگهدارنده کوچک (کوچک) و یک مخزن نگهدارنده کنسول مرکزی با سایز خوب بهره مند می شوند که همچنین خنک می شوند. دستکش کوچک است ، اما به معنای این است که شما یک اتاق زانو خیلی بیشتر از آنچه انتظار دارید در یک اتومبیل داشته باشید دارید.

صندلی عقب برای قومی بیش از 150 سانتی متر محکم است ، اما صندلی ها راحت هستند ، متأسفانه ، هیچ دریچه هوا یا نگهدارنده در پشت وجود ندارد ، اگرچه بطری های کوچک می توانند در درها بروند. حتی کمربند مخصوص ساکنین صندلی عقب وجود ندارد.

فضای بوت 410 لیتر بسیار عالی است (کلاس پیشرو اچ‌آر-وی 437 ، نسبتاً بزرگتر قشقایی 430) و با صندلی 60/40 این تعداد بیشتر از سه برابر 1400 لیتر است. در زیر کف بوت 22 لیتر دیگر وجود دارد و هر طرف درب آن دارای جیب های پلاستیکی با تسمه های نگهدارنده است.

یک درگاه یو اس بی از جلو ، یک درگاه 12ولت در کنار آن و یک پورت 12ولت دیگر برای صندلی های عقب وجود دارد.

کارزگاید

f:id:renaultkoleos:20200712075635j:plain

f:id:renaultkoleos:20200712075720j:plain