مقایسه رنو کولیوس با پژو۲۰۰۸

سلام این بخش از مقایسه رنو کولیوس و پژو ۲۰۰۸ در مورد رانندگی این دو خودرو است:


رنو کولئوس
کولیوس ، همانطور که قبلاً تأسیس کردم ، بر روی روده ایکس تریل ساخته شده است و واقعاً بسیار شبیه آن است. این بدان معناست که اگر شما کولیوس را خریداری می کنید و امیدوار هستید که مانند رنو احساس شود ، از شانس خود خارج می شوید. و این به این دلیل نیست که نمی توان آن را انجام داد ، بلکه انجام این کار صرفاً منطقی نبود. با ایکس تریل متفاوت است ، اما نه انبوه. احساس فرانسه نمی کند.

بخشی از آن سی وی تی است. در حالی که بدترین نوع آن در مواقع اخیر به یک خودرو تعلق ندارد ، باعث می شود کولیوس احساس کندی و کمی تیزهوشی داشته باشد. در رانندگی معمولی کاملاً خوب است و سرکوب سر و صدا باعث می شود اثر چمن زنی چمن تا حد معقول باشد اما کمی بیشتر از انتقال آن را بخواهید و واقعاً آماده آن نیست.

و این حیف بزرگی است. اگرچه این توپ آتش نیست ، کاملاً برخورد می کند ، در واقع آنقدر آرام که احساس می کنید نیست و در غیر این صورت یک ماشین دلپذیر برای حضور در آن است.

شکایت دیگر لاستیک های لایف است - آنها خیلی خوب نیستند و می توانند با داشتن فشار کمی بیشتر در شرایط مرطوب استفاده کنند. احساس عجیب و غریب بودن از دست دادن سرعت کشش به آرامی از گوشه و کنار.

توانایی خارج جاده کولیوس در اینجا قابل آزمایش نیست ، اما در سیستم های ای دبلیو دی مجهز به چیزهای خشن و نرم و صاف است. مطمئناً در حالت تعلیق ، تعلیق زمین ، 21 سانتی متر زمین پاکسازی و گشت و گذار در تمام مشخصات موجود است که ممکن است از جاده خارج از جاده انتظار داشته باشید.

پژو 2008
اگرچه خروجی ها ممکن است متوسط ​​باشند ، اما توربو سه گانه موتور مناسبی برای 2008 است. استاندارد سازی در این محدوده بدان معنی است که شما نباید گزینه تتریس را بازی کنید و دقیقاً می دانید چه چیزی را بدست می آورید ، مهم نیست که کدام فروشنده شما را به سمت شما می اندازد. کلیدهای

در حالی که کمی ناامید کننده به پایین (این مشکل 308 بزرگتر را تحت تأثیر قرار نمی دهد) ، توربو می چرخد ​​و هنگامی که حرکت می کنید ، نیروی محرک مناسبی را فراهم می کنید. موتورهای این اندازه کمی مناسب هستند که در بزرگراه بسیار خوب باشند ، اما پیشی گرفتن به برنامه ریزی کمتری نسبت به پیش بینی نیاز دارد و انتقال ، در حالی که شلوغ نگه داشته می شود ، صاف و محجوب است. کار در آنجا انجام شد.

فرمان بسیار خوب است ، به کمک فرمان کوچک ، کمک می کند تا ماشین به همان اندازه سبک احساس کند (دقیقاً کمتر از 1200 کیلوگرم). من با لاستیک ها قانع نیستم.

با لاستیکهای تمام و هوای وکتور گودیر وکتور ، فقط با چسبان و پیچ و تاب های آن چنگ نمی زنید ، بنابراین کنترل پایداری زودتر از آنچه که ممکن است با لاستیکهای تابستان باشد ، آتش می زند. این مشکل در اولین تغییر تایر تا زمانی که بعد از قابلیت نیمه جاده لاستیک استاندارد نباشید ، آسان است.

لاستیکها در سطوح گشاد و مرطوب ، مورد بهتری را برای خود ایجاد می کنند و هنگامی که می توانید شماره گیری "گریپ کنترل" را برای سطحی که روی آن قرار دارید بچرخانید ، آنها حتی مفیدتر هستند. احتمالاً مجموعه ای از لاستیک های معمولی را روی اکتیو می خواهم ، که دارای گریپ کنترل نیست و احتمالاً بیشتر برای خریداران مصارف شهری در نظر گرفته شده است.

به طور کلی ، این یک بسته بندی تصفیه شده است ، با توجه به اینکه موتور یاد شده گاهی اوقات مزاحم آن در چرخش کم و سر و صدای تایر روی ضعف ضعیف است.

کارزگاید

f:id:renaultkoleos:20200714015406j:plain

f:id:renaultkoleos:20200714015359j:plain