مقایسه رنو کولیوس با پژو۲۰۰۸

مقایسه رنو کولیوس با پژو۲۰۰۸ از منظر قیمت و امکانات:

 

رنو کولئوس

مانند همیشه با مقالات مقایسه ما ، هر قیمتی که می بینید مستقیم از لیست قیمت تولید کننده است و آرآرپی هستند. البته چقدر شما واقعاً پرداخت می کنید بین شما و نمایندگی شما.
در مدل کولیوس سه نسل وجود دارد - لایف، ذن و اینتنز.
قیمت گذاری با قیمت 30،990 دلار برای زندگی شروع می شود. برای این کار شما از آلیاژهای 17 اینچی ، یک استریو 8 بلندگو ، کنترل آب و هوا با دو زون ، کروز کنترل ، قفل مرکزی از راه دور ، دوربین معکوس ، سنسورهای پارکینگ عقب ، چراغهای جلو و برف پاک کن ، لامپ های گوشه ای ، تر و تمیز پارچه ، پنجره های قدرت ، گرم آینه های دید عقب و مجهز به فضای پس انداز.
این سیستم چندرسانه ای از رادیو معمول ای‌‌ام / اف‌ام ، اتصال یو اس بی و بلوتوث به علاوه اپل کارپلی و اندروید اوتو برخوردار است. زندگی دارای یک سیستم ناوبری نیست ، بنابراین جی پی اس نویگیشن تلفن شما باید انجام دهد که اگر داده ای داشته باشید خوب است.
بعد از آن ، ذن با 35490 دلار برای موتور جلو (اف‌دبلیو‌دی) و 37990 دلار برای چرخ محرک (ای‌دبلیو‌دی) شروع می شود. به لیست مشخصات زندگی می توانید آلیاژهای 18 اینچی ، ورود بدون کلید و شروع (از طریق کارت کلید هوشمند رنو) ، سنسورهای پارکینگ جلو ، قفسه های جلوی گرم و خنک شده ، صندلی درایور برقی ، صندوق عقب ، صندلی های جلو گرم شده ، صندلی های چرمی جعلی ، سانروف ، ترمز پارکینگ برقی و ریل های سقفی.
انتنز در بنزین (44990 دلار) و دیزل (47490 دلار) در دسترس است. در بالای مشخصات ذن می توان انتظار داشت از یک سنسور استریو 12 بلندگو ، پارکینگ جانبی ، صندلی های برقی گرم و تهویه مطبوع ، چراغهای جلو اتومبیل ال‌ای‌دی ، صندلی های چرمی جزئی ، صندوق عقب و پارکینگ اتومبیل استفاده کنید.
لوازم جانبی شامل تشک کف ، با قیمت 118.72 دلار برای بالا بردن ابرو ، کلیدهای رنگی کلیدی ، آسترهای بوت ، محکم برای بالای یک سد بار ، سد حمل بار ، دوچرخه و گلچین همیشه سبز است.
یک نوار گاو نر یا نوار گوه یا کیت بدنه در دسترس نیست - مگر اینکه مراحل جانبی را حساب کنید.
هشت رنگ وجود دارد - "بژ معدنی" ، "فلزی سیاه" ، "میسن آبی" ، "متریال خاکستری" ، "مارون قرمز" ، "فوق العاده نقره ای" و "جهانی جهانی" همه 880 دلار اضافی دارند. فقط "جامد سفید" یک شخص آزاد است. طرفداران مک لارن رنو ناامید خواهند شد و هیچ گزینه "پاپایا نارنجی" وجود ندارد.

 

پژو 2008
دامنه 2008 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. نخستین مدل از مدل دسترسی به زیرزمین معامله شد ، موضوعی که در خطوط مدل 208 و 308 تکرار شد. هیچ کس آن را خریداری نکرد (سه درصد از خریداران ، یا حدود 20 نفر در هر سال) ، به همین ترتیب این یکی بود. رئیس برند محلی پژو ، در این مراسم به کارزگاید گفت که خریداران استرالیایی اس یو وی های خود را با "تعداد زیادی" دوست دارند.
موتورهای موجود با موتور توربینی تولید شده اند و در جای جای آنها سیلندر سه سیلندر بنزینی 2.5 لیتری توربو پژو معروف به "تکنولوژی تی اچ پی خالص" (فشار قوی توربو) قرار دارد که منحصراً با گیربکس اتوماتیک شش سرعته ایسین-منبع موجود در 308
برد این خودرو در حال حاضر سه اتومبیل است که از اکتیو با 26490 دلار شروع می شود و به سمت آلوره حرکت می کند و با جی‌تی لاین پایان می یابد که جایگزین سطح تریم خارجی می شود.
اکتیو این دامنه را با آلیاژهای 16 اینچی ، شش استریو بلندگو ، صفحه لمسی 7.0 اینچی با کارپلی و میرورلینک (اندروید اوتو سه تا شش ماه از آن فاصله دارد) باز می کند ، پارچه پارچه ای ، فرمان چرمی ، دوربین معکوس (مناسب کارخانه و نه فروشنده) نصب شده) ، تهویه مطبوع ، سنسور پارکینگ عقب ، آینه های تاشو برقی و کنترل کروز.
پژو استرالیا می گوید قیمت بالاتر اکتیو با قیمت 26،490 دلار (+ 1000 دلار) در مقایسه با 2000 دلار از کالاهای اضافی در مقایسه با اتومبیل 1.6 لیتری اکتیو قدیمی قدیمی جبران می شود.
Allure هنوز 30.990 دلار است و برای 17ثانیه ـ 16ثانیه تعویض می کند ، می افزاید: ترمز اضطراری خودکار شهر ، پارکینگ اتومبیل ، کنترل گرفتن ، نویگیشن و تمیز پارچه ای دیگر ، نورپردازی گوشه ای فعال ، چراغهای جلو و برف پاک کن ، سنسورهای پارکینگ جلو ، شیشه حریم خصوصی در عقب و دوتایی کنترل آب و هوا منطقه
جی تی لاین قیمت 32.990 دلاری خارجی را حفظ می کند اما از گیربکس اتوماتیک ، آلیاژهای 17 اینچی مختلف ، روشنایی داخلی ال ای دی قرمز برای جایگزین کردن رنگ آبی در نمرات پایین ، و برخی جزئیات داخلی و خارجی برای جدا کردن آن استفاده می کند ، مانند مدل 208 جی تی لاین. .
جی تی لاین تا اواسط سال در دسترس نخواهد بود.
گزینه های موجود در صفحه شامل 990 دلار برای رنگ فلزی یا 1050 دلار برای مروارید است. برای مدل های آلوره و جی تی لاین می توانید یک سقف آفتابی پانوراما به قیمت 1000 دلار و چرم 2200 دلار به آن اضافه کنید. همچنین می توانید نشانه را روی اکتیو با قیمت 1500 دلار مشخص کنید ، اما با توجه به داشتن کارپلی و میرور لینک ، به نظر می رسد برای جذب خریداران زیادی گران و بعید به نظر می رسد.


کارزگاید

 

f:id:renaultkoleos:20200714180155j:plain