شخصی سازی رنو کولیوس

:شخصی سازی

رنو با ارائه تنها دو درجه مشخصات ،نویگیشن ، خریداران بالقوه کولیوس را بسیار ساده نگه داشته است. این پیشرانه برای دیزل 1.6 لیتری با گیربکس دستی و چرخ محرک جلو 27500 پوند شروع می شود. از بین دو موتور ارائه شده ، این بی رحمانه ترین است ، در حالی که آمار رسمی رنو در 57.6 ام‌پی‌جی آن را نشان می دهد.

هیئت مدیره فناوری مرتبط با ایمنی زیادی برای آن قیمت نیز وجود دارد. همه مدل ها از یک سیستم ترمز اضطراری پیشرفته ،هشدار بین خطوط (واگذاری لاین) ، دستیار شروع و یک سیستم تشخیص ترافیک مفید با پیشگیری از سرعت بالا بهره می برند. خریداران همچنین از سنسورهای پارکینگ جلو و عقب و دوربین معکوس مناسب برخوردار هستند.

همانطور که در جای دیگر ذکر شد ، موتور دیزلی 2.0 لیتری با قدرت 174 اسب بخار قدرت و 280 اسب بخار گشتاور را به همراه دارد و با گیربکس تمام چرخ محاسبه می شود. با وجود ناراحتی های اضافی ، هنوز 50.4 میکروگرم وزن را کنترل می کند ، با توجه به اندازه کولیوس بد نیست. شما می توانید یک گیربکس اتوماتیک را انتخاب کنید (1500 پوند اضافی) ، اما این میزان انتشار بیشتر است ، به این معنی که قبض مالیات 500 پوند در سال اول است.

از سطح خوبی از تجهیزات استاندارد برخوردار است. از طرف خارج ، چرخ های آلیاژی 18 اینچی را پوشانده و از ریل های سقفی و حریم خصوصی برای افراد عقب استفاده می کند. یک روکش آفتابی پانوراما باعث می شود احساس جادار در داخل ، جایی که اثاثه یا لوازم داخلی چرمی و کنترل آب و هوا دو منطقه وجود دارد. حتی یک کنسول مرکزی با نگهدارنده های فنجان داخلی وجود دارد که می تواند نوشیدنی شما را خنک یا گرم کند. ایده آل برای آن دسته از کمبودهای صبحگاهی.

صفحه نمایش لمسی هفت اینچی رنگی بخشی از سیستم رسانه ای آر-لینک۲ را تشکیل می دهد که به شما امکان می دهد تلفن هوشمند خود را از طریق بلوتوث ، اندروید خودکار یا اپل کارپلی پیوند دهید و آخرین سیستم را با به روزرسانی مستقیم در ترافیک حمل کنید.

درجه مشخصات بالاتر ، نویگیشن ، چرخ های آلیاژی 19 اینچی و یک فضای داخلی چرم کامل را با صندلی های گرم شده اضافه می کند. اطلاعات به صفحه نمایش تبلت بزرگتر 8.7 اینچی تبلت نیز ارتقا می یابد. این صفحه نمایش چشمگیر تر به نظر می رسد ، اما عملکرد بسیار بیشتری نسبت به واحد کوچکتر اضافه نمی کند. یکی دیگر از ویژگی های مفید مدل نویگیشن ، گنجاندن یک درب اتوماتیک است.

f:id:renaultkoleos:20200806043928j:plain

منبع تاپ گیر