بررسی فضای داخلی رنو کولیوس

سلام دوستان این مطلب در مورد بررسی فضای داخلی رنو کولیو است که تویط سایت تاپ گیر منتشر شده است:

 

اولین چیزی که هنگام نشستن درون کولیوس جدید متوجه خواهید شد این است که چقدر جادار به نظر می رسد. قفل درب را بکشید ، به تورهای انگشت شسته و رفته در قسمت داخلی بازوی درب بازو توجه کنید و خود را در صندلی رانندگی کاملاً راحت قرار دهید.

این کاملاً از راحتی ولوو ایکس سی۹۰ نیست ، اما بسیار خوب است. پیدا کردن یک موقعیت راحت رانندگی آسان است ، اگرچه پدال های موجود در اتومبیل های تست دستی ما در سمت چپ فقط کمی به سمت راست جبران شدند. ما باید منتظر بمانیم تا ماشین به انگلیس برسد تا ببیند آیا این وسیله نقلیه چطور است یا خیر.

در اطراف کابین ، موادی وجود دارد که از آنچه قبلاً در اتومبیلهای اخیر رنو شاهد آن بودیم ، احساس بهتری دارند و احساس می کنند. داشبورد با دستگیره های گرفتن در هر طرف کنسول میانی بسیار راست است ، در حالی که پانل های تر و تمیز در سراسر طرف مسافر در پانل های درب آواز می شوند ، و یک مقدار سالم از بخیه و چرم نیز وجود دارد.

سطل های درب های عمیق و یک کابین هفت لیتری در زیر صندوقچه مرکزی فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و رنو معتقد است که در مجموع 35 لیتر فضای عجیب و غریب فقط در کابین وجود دارد. در ادامه نیز این صندوق از فضای مفید 579 لیتری استفاده شده است که می توان به لطف پشتی صندلی عقب 60/40 شکاف خورده ، به 1795 لیتر افزایش یافت. ارتفاع بار چکمه کمی زیاد است ، اما دارای کف صاف است ، بنابراین لب برای تحویل وسایل سنگین وجود ندارد.

فضای سرنشین عقب یکی از کارت های برنده رنو است و از هر دو صندلی مخصوص سر و ساق است که به راحتی جزء بهترین های این بخش است. دو صندلی بیرونی دارای نقاط ایزوفیکس است و از نظر صندلی های جلو نیز کمی راحت است. حتی صندلی عقب میانه فقط با یک تونل انتقال کوچک محدود نمی شود.

یکی دیگر از مزایای این افراد در پشت ، دو درگاه شارژ یو اس بی و یک پریز برق 12 ولت است ، بنابراین نباید درمورد اینکه چه کسی دستگاه های خود را شارژ می کند ، مشاجره ای نداشته باشید. بسته هوای 400 پوندی تهویه را به صندلی های جلو گرم شده قبلی و گزینه گرمایش به دو صندلی عقب خارجی اضافه می کند. این بسته همچنین یک فرمان گرمایش و صفحه شیشه ای را نیز به آن اضافه می کند و باعث می شود رانندگی زمستان راحت تر شود.

 

f:id:renaultkoleos:20200803211928j:plain

f:id:renaultkoleos:20200803211926j:plain

 

منبع تاپ گیر