بررسی رنو کولیوس لایف ۲۰۱۹

پرفروش ترین مدل رنو برای فضای داخلی زیادی مناسب است اما فضای پیشرفت کولیوس لایف را برای پیشرفت بیشتر می کند.

یک دهه از زمان رسیدن رنو کولیوس به عنوان اولین اس‌یو‌وی فرانسوی در استرالیا می گذرد.

دوقلو به نیسان ایکس-تریل و پیپ زدن به سرعت میتسوبیشی اوتلندرز و در قالب پژو ۴۰۰۷ و سیتروئن سی-کروز با سرعت و تعویض مجدد ، کولیوس قبل از سبقت گرفتن ، ماشین کوچک مگان را به عنوان محبوب ترین مدل محلی آواره کرد. توسط احیای ماشین شهر کلیو در سال ۲۰۱۴.

پس از آن نه تنها از سیلو ، بلکه از اس‌یو‌وی جمع و جور کپچر ، مبتنی بر سیلو ، مگان و مستر ون در سال ۲۰۱۵ عقب افتاد زیرا کولیوس اصلی به پایان چرخه عمر خود نزدیک شد.

با این حال ، مدل نسل دوم معرفی شده در سال ۲۰۱۶ ، از آن زمان وضعیت شماره ۱ را در دوران فروش بیشتر رنو استرالیا بازگرداند ، هرچند کولیوس تلاش کرده است تا به بخش ۱۰ اس‌یو‌وی متوسط ​​برسد.

در اوایل سال جاری ، یک بروزرسانی کوچک ترمز اضطراری مستقل (ای‌ای‌بی) و اپل کارپلی (اندروید اوتو قبلاً در دسترس بود) را به این محدوده معرفی کرد. این شامل موضوع بررسی ما در اینجا ، سطح ورود کولیوس لایف است.

به طور رسمی با ۳۰۹۹۰ آرآرپی ذکر شده است ، اما با ۲۹۹۹۰ دلار رانندگی برای خریداران خصوصی ارائه می شود ، به طور قابل توجهی ارزان تر از کلاس بعدی است که همچنین پیشرانه جلو است ، ۳۵۴۹۰ دلار ذن.

لیست تجهیزات ارائه کمی هیجان یا تعجب ناچیز در این قیمت از کلاس است.

هر اس‌یو‌وی با اندازه متوسط ​​مانند کولیوس لایف ، با چرخ های ۱۷ اینچی با رینگ های آلیاژی (معمولاً فولادی) ، برف پاک کن های باران ، کنترل آب و هوای دو منطقه ارائه نمی شود.

البته این همه راه خود را پیدا نمی کند. به عنوان دو نمونه: یک اتومبیل مزدا سی ایکس-۵ مکس (از ۳۰۶۹۰ دلار) استاندارد با چراغ های ال‌ای‌دی ، نظارت بر نقاط کور و هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب است. و یک کیا اسپورتیج سی (از ۲۸۹۹۰ دلار) شامل کمک پرتو نور ، فرمان چرمی و اهرم دنده و هشدار خستگی است.

خریداران باید برای مواردی از قبیل سنسورهای جلویی ، ناوبری ، کمکی برای نقاط کور ، صندلی های جلوی گرم شده و یا اینتنز-محدوده برای چراغهای جلوی ال‌ا‌ی‌دی (دارای پرتو خودکار بالا) ، صندلی های تهویه ، صدای بوز و ... صفحه لمسی بزرگتر

ذن همچنین با یک سیستم تمام چرخ متحرک پاره وقت با قیمت ۲۵۰۰ دلار دیگر در دسترس است.

لایف همچنین تنها کولیوس است که پیوند واضحی با روابط ایکس-تریل خود ایجاد می کند - دارای ترمز پارک با پا و نه یک نسخه الکترونیکی که از طریق یک دکمه درگیر / از کار افتاده است.

همگام بودن کولیوس با دو نمایشگر اصلی ۷ اینچی بهبود یافته است - خوشه ابزار دیجیتال تی‌اف‌تی که در انتهای پایین بخش نادر است و صفحه نمایش لمسی اطلاعات و سرگرمی (با قابلیت کشیدن و فشار دادن) که با این قیمت برابر است. هنگامی که این صفحه نمایش بزرگتر و به سبک پرتره ۸.۷ اینچی موجود در اینتنز را پر نمی کند ، مرکز پشته فقط یک شکل لمسی به نظر می رسد.

آیا می خواهید ویژگی ها و تجهیزات موجود در محدوده کولیوس را با یکدیگر مقایسه کنید؟ اینجا کلیک کنید.

برخی از لرزش های اضافی برای صفحه نمایش نیز صدمه ای نخواهد دید. سیستم صوتی برای مدل پایه به نظر خوب می رسد ، بدون اینکه متوقف شوید ، آرزو می کنید واحد بوس (همچنین در اینتنز) به عنوان یک گزینه جداگانه در دسترس باشد.

اگرچه طراحی داخلی کولیوس از برخی از استعدادهای فرانسوی استقبال می کند ، مطمئناً از کیفیت مناسب و مواد لمسی نرم که معمولاً در قسمت جلوی کابین وجود دارد ، کیفیت مطلوبی را مشاهده می کنید.

رنو با جابجایی پنل های درب عقب به پلاستیک ارزان تر ، مقداری پول پس انداز کرده است ، هرچند که نیمه عقب کابین یکی دیگر از پیشرفت های کلیدی نسبت به کولیوس اصلی است. در حالی که این مدل از فضای مسافری تا حد زیادی غافل است ، در جدیدترین مدل که ۱۵ سانتیمتر طول دارد (۴.۶۷ متر) فضای بیشتری برای سرنشینان عقب فراهم شده است.

 

f:id:renaultkoleos:20200828193120j:plain

caradvice