بررسی رنو کولیوس لایف ۲۰۱۹

صندلی ها راحتی زیادی را برای سفرهای طولانی فراهم می کند ، در حالی که فشار آوردن سه بزرگسال در صورت لزوم برای سفرهای کوتاه تر امری غیرممکن نخواهد بود. اشکالاتی در جیب های کمربند ایمنی ، صندلی کمربند با نگهدارنده ، سوکت ۱۲ ولت و تهویه عقب وجود ندارد.

این کابین طولانی تر ، حداکثر حجم بار کولیوس را در مقایسه با برخی رقبا فراهم می کند. با ۱۶۹۰ لیتر پس از صندلی های عقب تاشو ، مقایسه آن با ۱۳۴۲ لیتر برای سی‌ایکس-۵ یا ۱۴۷۸ لیتر برای هیوندای توسان است. صندلی ها کاملاً مسطح قرار نمی گیرند و اهرم های آزاد نیز در آن گنجانده نشده اند.

و برخلاف ایکس-تریل ، کولیوس با گزینه صندلی ردیف سوم برای تقویت قابلیت حمل و نقل مردم در دسترس نیست.

فضای بوت بیشتر در وسط بسته ۴۵۸ لیتر است - به عنوان مثال ۳۰ لیتر از محفظه عقب توسان خجالتی است. از ویژگی های راحتی آن می توان به جیب های پلاستیکی کناری ، کور بار ، بستن بند ، قلاب کیف و چرخ یدکی در اندازه کامل اشاره کرد.

رنو کولیوس لایف وقتی صحبت از رفتارهای درون جاده ای می شود ، کمتر رقابتی می شود. سرعت کم سرعت آن بین شکنندگی ، وضوح و رقیق بودن متفاوت است ، در حالی که پیشرفت در امتداد جاده های کشور معمولی پر پیچ و خم است با صدای بلند تایر از لاستیک ۱۷ اینچی کومهو سولو که به حالت آرامش محدود می شود.

هیچ تعویضی پویا در سیستم تعلیق محکم وجود ندارد ، زیرا کولیوس اشتیاق کمی به گوشه ها ایجاد می کند. با فرمان که کند است و نیاز به اصلاحات مینی دارد ، بخاطر داشتن یک تکه مبهم در مرکز شهر.

فرمان نیز با شتاب مستقیم هدفمند به طرفین متصل می شود ، در حالی که کولیوس لایف با چرخ متحرک می تواند چرخش را از بین ببرد اگر مشتاقانه زیاد گاز باشید.

این لحظه ها نباید تصور غلطی داشته باشند ، زیرا موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی کولیوس چندان مشتی ندارد که ترکیبی کاملاً جذاب را با یک اتومبیل سی‌وی‌تی ایجاد کند.

با قدرت اوج گرفتن موتور (۲۲۶ نیوتن متر) تا زمان ۴۴۰۰ دور در دقیقه ثبت نام نکرده است ، و سی‌وی‌تی با ارائه پاسخ گاز دریچه ای ویژگی های بی نظمی ، کولیوس را باید در ارائه حرکت اضافی تحریک کرد.

به سختی گاز را فشار دهید و با انفجار دورهای سر و صدا غیر متناسب با سرعت واقعی استقبال می کنید. مانورهای سبقت باید با دقت قضاوت شود. پاسخ اولیه خودرو بسیار سرحال است اما امکان برخاست سریع در چراغ ها و اتصالات را فراهم می کند.

و برای انصاف با کولیوس لایف ، هیچ راننده اتومبیل ایستاده ای در منطقه زیر ۳۰۰۰۰ دلاری اس‌یو‌وی متوسط ​​وجود ندارد - و این شامل نسخه ورود به محبوب ترین مدل ، سی‌ایکس-۵ مکس با قدرت ۲ لیتری است. .

شما می توانید درایو آزمایشی را در اینجا رزرو کنید تا نتیجه گیری خود را انجام دهید ، یا یک فروشنده را پیدا کنید که یک مورد را بررسی کند.

میزان مصرف رسمی ۸.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای قطعه تقریباً متوسط ​​است. رنو استرالیا فقط یک موتور دیزلی اختیاری با صرفه اقتصادی بهتر در نوع اینتنز را ارائه می دهد.

ضمانت پنج ساله استقبال می شود. سرویس یک کیسه مختلط است. برنامه محدود شده رنو فقط سه سال برای صنعت کوتاه است ، هرچند حداکثر مسافت پیموده شده سالانه آن ۳۰۰۰۰ کیلومتر است.

هزینه ۳۴۹ دلار در سال معقول است ، اگر چه ارزانترین پیشنهاد نشده و ۵۰ دلار بیشتر از هزینه های سال ۲۰۱۷ باشد. کمک های کنار جاده ای با سرویس مجاز تا چهار سال انجام می شود.

بنابراین ، برخی از مدارک مالکیت خوب یک اس‌یو‌وی اروپایی برای اضافه کردن به برچسب قیمت جذاب کولیوس لایف ، سطح تجهیزات نسبتا خوب و فضای داخلی بزرگ. اگر فقط این فاکتورهای مثبت از طریق شیوه اس‌یو‌وی با اندازه متوسط ​​رنو برطرف نشده باشند.

 

f:id:renaultkoleos:20200828193714j:plain

caradvice