نظرات کاربران در مورد رنو کولیوس

سلام در این پست نظرات چندنفر از کاربران سایت کارادوایس را میخوانیم:

 

 نظر اول) من یکی از این موارد (مدل ذن اف‌دبلیو‌دی با بسته ایمنی و روکش آفتاب) را برای ماشین قبلی خود داشتم. مطمئناً با راحتی در حالت تعلیق هیچ مشکلی نداریم ، اگرچه نمی تواند چیزی را مانند یک تیگوان (وسیله نقلیه فعلی من) برای عبور از گوشه و کنار هماهنگ کند. با این حال ، مطمئناً این وسیله نقلیه تحت فشار نبوده و با یک سی‌وی‌تی بسیار متوسط ​​مانع شده است.
در سفر به کشور، این کشور در تپه های طولانی تری تلاش کرد ، که معمولاً برای حفظ سرعت 100 کیلومتر در ساعت از یک شیب تحت کنترل کروز ، به 5000 دور در دقیقه می رسید. گیربکس برای اقتصاد تنظیم شده است: می توان با استفاده از حالت دستی انتخابگر گیربکس ، کروز را خاموش کرد و جعبه دنده را با نسبت معینی نگه داشت و در نتیجه اطمینان حاصل کرد که تقریباً دور نمی زند ، اما بلافاصله اقتصاد متضرر می شود. و این رویکرد بسیار "مطالعه شده" برای رانندگی با وسیله نقلیه ، صرفاً برای از بین بردن صدای دردناک ، تحریک کننده است. ما هیچ شکایتی از عملکرد در محدوده شهر نداریم ، اما وسیله نقلیه مناسبی برای رانندگی در کشور نبود - با کمبود عملکرد در واقع سبقت گرفتن را دورتر خطرناک می کند.
من اکنون یک تیگوان تی‌اس‌آی ۱۳۲ دارم: از نظر پیشرانه هیچ مقایسه ای ندارد ، با قدرت کافی در هر سناریو و هندلینگ بهتر. با این حال ، باید بپذیرم که از نظر پرداخت اجاره برای من هزینه بیشتری دارد. رنو مطمئناً از ارزش خوبی برخوردار بود و یک وسیله نقلیه خانوادگی عالی در سطح شهر بود.

 

نظر دوم) سه چیز لازم است. سی‌وی‌تی را خندق کنید ، هندلینگ را بطور قابل ملاحظه ای محکم کنید و به ترمز پارکینگ که به آن عمل می کند پا بپردازید. چقدر کنایه آمیز است که این رنو حتی در ایالات متحده فروخته نمی شود ... پایتخت ترمز دستی پارکینگ دنیا ... و با این وجود با یک ماشین سنگین است ، زیرا آنها زحمتی برای مهندسی مجدد از اهدا کننده ایکس-تریل ندارند.
با یک اهدا کننده وحشتناک مانند ایکس-تریل می توانست هرچند اوه خیلی بدتر شود.

 

نظر سوم) متاسفم رنو اما اگر من می خواهم یک وسیله نقلیه عمومی حمل و نقل را از بین ببرد ، چینی یا کره ای می خرم. لطفاً به چیزی برگردید که به نظر می رسد توسط نوه مهندس نبوغ سالوادور دالی ، همراه با کیفیت ساختگی مشکوک و زیرزمین ها در زحل طراحی شده است.

 

نظر چهارم) کاملا یک وسیله نقلیه خوش تیپ ، اما من شک دارم که این مورد در فرانسه بسیار محبوب است. به نوعی فکر می کنم فرانسوی ها نشان های رنو را "فاعل" خود می بینند و می توانند منشاء آسیایی آن باشند.

 

f:id:renaultkoleos:20200831042441j:plain

caradvice