مقایسه رنو کولیوس با تیگوان

مقایسه 2018 رنو کولئوس با فولکس واگن تیگوان

اس‌یو‌وی های متوسط ​​به عنوان مورد علاقه فعلی خانواده در استرالیا ، دومین قطعه بزرگ بازار اتومبیل های جدید را نشان می دهند - گرم بر روی پاشنه اتومبیل های کوچک ارزان قیمت (و اغلب مورد علاقه ناوگان).

انتخاب مدل های موجود با 19 مدل اصلی گسترده برای انتخاب است ، اما در این مورد ما یک جفت حمل و نقل انتخاب کرده ایم که نه تنها می تواند مطابق با خواسته های زندگی خانوادگی فعال باشد ، بلکه این کار را با یورو نیمه حق بیمه انجام می دهد پیچ - پیچیدن.

اگرچه مقایسه ممکن است در نگاه اول چندان واضح نباشد ، اما این جفت شدن رنو کولئوس و فولکس واگن تیگوان با این مسئله مطابقت دارد ، هرچند که دلیل آن نسبتاً واضح است.

نسخه های ارائه شده در اینجا ، کولیوس و تیگوان اسپورت لاین ، ممکن است از نظر ویژگی ها یا مشخصات کاملا مطابقت نداشته باشند ، اما از نظر قیمت با هم برخورد می کنند. در حالی که رنو برد برتر آن است ، فولکس واگن چنین نیست ، اما این کار را با یک موتور قدرتمندتر جبران می کند.

قیمت و مشخصات
قیمت همان چیزی است که این دو را در رقابت قفل می کند ، قیمت کولیوس از 45،490 دلار قبل از هزینه های جاده ای و تیگوان از 45،990 دلار به علاوه جاده ها شروع می شود.

هرچند کمی نزدیک شوید ، متوجه خواهید شد که کولیوس کاملاً بارگیری شده با هیچ چیز اضافی قابل انتخاب نیست ، در حالی که تیگوان می تواند از جمله رنگ فلزی 700 دلار و سانروف پانوراما 2000 دلار ، هر دو مجهز به ماشین اینجا تست شده

این باعث می شود تیگوان در مقایسه با رنو که شامل هر دو گزینه فولکس واگن به عنوان بخشی از لیست تجهیزات استاندارد آن است ، تا 48،690 دلار برسد.

هر دو ویژگی استاندارد مانند کلید مجاورت با شروع دکمه ، چراغ های جلو ال‌ای‌دی ، ترمز اضطراری مستقل ، ناوبری ماهواره ای ، اتصال اپل کارپلی و اندروید اوتو ، دریچه های هوای عقب و صندلی های جلو گرم مشترک را دارند.

جزئیات با سیستم های سرگرمی و سرگرمی متفاوت است - رنو از نمایشگر بزرگتر 8.7 اینچی ، فولکس واگن از صفحه نمایش منظره کوچکتر 8.0 اینچی استفاده می کند. با این حال ، کولیوس لگی و استفاده از منوهای پیچیده و ضعیف است. در همین حال ، فولکس واگن از ساختار منوی بسیار ساده تری استفاده می کند و نسبت به ورودی های لمسی بسیار پاسخگو است.

همچنین رنو سطوح نشیمن را در چرم می پیچد و تهویه صندلی جلو و تنظیم برقی را برای راننده و سرنشین جلو ارائه می دهد. فولکس واگن از ترکیبی از پارچه و روکش صندلی میکروفیبر استفاده می کند و از شما می خواهد صندلی ها را خودتان تنظیم کنید.

شما همچنین روی آلیاژهای 19 اینچی و لاستیک های 225/55 ۱۹اینچ با چرخ های کولیوس یا بزرگتر آلیاژ 20 اینچ با لاستیک 235/45 ۲۰ اینچ روی تیگوان می چرخید ، اما اسپورت لاین برای کاهش مشکلات احتمالی سوار شدن ، اسپورت لاین را شامل می شود دامپرهای تطبیقی ​​، در حالی که در کولیوس میراگرهای ثابت معمولی تر وجود دارد.

رانندگان همچنین اطلاعات حیاتی خودرو را به روش های مختلف به دست می آورند ، با استفاده از رنو در نمایشگر ابزار تی‌اف‌تی با انتخاب صفحه نمایش موجود ، در حالی که فولکس واگن صفحات سنتی را برای اسپورت لاین حفظ می کند ، علی رغم ارائه نمایشگر تی‌اف‌تی به عنوان گزینه در نسخه های درجه بالاتر.

در قسمت ایمنی ، تیگون دارای یک امتیاز پنج ستاره انکپ ناشی از یک آزمایش تحت پروتکل های 2016 است ، در حالی که کولیوس آزمایش نشده است.

با بررسی ویژگی های ایمنی و همچنین ترمز اضطراری خودکار ، هر دو خودرو دارای پایداری الکترونیکی و کنترل کشش ، ترمز ای‌بی‌اس ، نظارت بر فشار باد لاستیک و پیش آگهی های کمربند ایمنی جلو هستند. در جلو کیسه هوا ، کولیوس در مجموع شش (جلو ، کناره ، پرده) را می شمارد ، در حالی که تیگوان کیف زانوی راننده را اضافه می کند تا مجموع آن به هفت برسد.

 

f:id:renaultkoleos:20200909052301j:plain

caradvice