مقایسه رنو کولیوس با تیگوان

فضای داخلی

فضای داخلی اتومبیل هایی از این دست اغلب عامل "ساخت یا شکستن" برای خریداران خودروهای جدید است. داخل آن چقدر راحت است ، چقدر متنوع ، چقدر جادار است؟ برای خریداران با خانواده های جوان که می خواهند هر اونس عملی را بدست آورند ، این موارد مهم است.

تفاوت آشکاری بین این دو وجود دارد. هر دو جادار هستند ، هر دو راحت هستند ، اما فقط یکی فراتر از جزئیاتی است که ممکن است از یک اس‌یو‌وی خانوادگی انتظار داشته باشید.

فولکس واگن به عنوان یک مثال درخشان از نحوه پیکربندی فضای داخلی ، با لمس کمی اضافی مانند یک صندلی عقب که می تواند به جلو و عقب کشیده شود ، همراه با یک تکیه گاه قابل تنظیم برای شیب ، یک مسیر دقیق را طی می کند.

همچنین یک سیستم کنترل آب و هوا سه منطقه ای با دریچه های تهویه هوا برای سرنشینان صندلی عقب برای تعیین سطح راحتی خود ، خروجی های یو‌اس‌بی و 12 ولت برای شارژ دستگاه های در حال حرکت و میزهای سینی تعبیه شده در قسمت پشتی صندلی های جلو

در بالا و در همه مجموعه ها: بالا کولیوس ، پایین تیگوان

صندلی ها برای راحتی بیشتر می توانند از داخل صندوق جمع شوند ، در حالی که در داخل صندوق عقب ، نقاط بستن ، سینی های ذخیره سازی جانبی ، کف صندوق عقب با ارتفاع دو و قلاب های کیف وجود دارد که همه از طریق درب عقب مجهز به آن دسترسی پیدا می کنند.

برای مقایسه ، به نظر می رسد که کولیوس کمی کوتاه به بازار آمده است. صندلی های عقب کج یا لغزنده نیستند - البته می توانند تا شوند ، اما در صندوق عقب هیچ رهائی وجود ندارد.

مسافران صندلی عقب به تهویه سطح چهره به علاوه پریزهای برق 12 ولت و یو‌اس‌بی دسترسی دارند ، اما در قسمت عقب هیچ منطقه آب و هوایی سوم ، میز سینی و پنجره های بالا و پایین اتوماتیک وجود ندارد (در حالی که فولکس واگن آنها را در هر چهار قرار دارد درها)

از عقب تر ، در حالی که کولیوس از درب عقب مجهز به سیستم مجهز است ، فاقد همان مکان یاب های ذخیره سازی جانبی عمیق و کف بوت دو لایه تیگوان است. کف صندوق عقب نیز بالاتر است ، با یک لب بار که برای غلبه بر آن نیاز به بلند کردن اضافی دارد ، و فقط یک قلاب کیف نیز وجود دارد که دسترسی به آن آسان نیست.

در یک بارگیری کنار هم ، بوت 458L کولیوس را خواهید دید که می تواند با اکثر اقلام روزمره کنار بیاید. فولکس واگن در توصیف حجم صندوق عقب ادعای 615 لیتر کمی حیله گرانه تر است ، اما تنها در حالی که صندلی عقب به بیشترین موقعیت جلویی خود رانده شده است. با کشیدن نیمکت عقب تیگوان به ابعاد واقعی این دو بسیار نزدیکتر است.

در جلو ، فضای کمبودی وجود ندارد. راننده کولیوس با راحتی یک صندلی مجهز به سیستم می تواند در جای خود قرار بگیرد ، اما افزودن صندلی های جلوی تهویه شونده در کولیوس بیشترین معنی را برای خریداران در آب و هوای گرم خواهد داشت.

در قسمت عقب ، قابلیت تنظیم اضافی به تیگوان لبه می دهد ، اگرچه صندلی عقب کولیوس جای بدی برای نشستن ندارد. نوجوانان در حال رشد فضای کافی برای کشش بدون شکایت دارند و هر دو صندلی عقب برای حمل بزرگسالان با قاب کامل مناسب هستند.

در مورد فضای داخلی ، در تیگوان کمبود پلاستیک با کیفیت و سطح لمس نرم وجود ندارد ، اما با تزئین چرم و نور محیط ال‌ای‌دی ، کولیوس احساس راحتی بیشتری می کند.

متأسفانه ، اسپورت لاین با سقف پانورامای اختیاری خود ، فقط از آفتاب جلوگیری می کند ، که در گرمای تابستان راحتی زیادی نخواهد داشت. کولیوس حداقل از پرده مات استفاده می کند که بسیار مفیدتر است.

وقتی صحبت از جزئیات ذخیره سازی کوچکتر می شود ، فولکس از رنو فراتر می رود. گزینه های ذخیره سازی کوچک دیگری نیز در اطراف کابین وجود دارد مانند سطل آشپزخانه و جعبه دستکش درایور. هر دو از یک شکاف مفید در پشته وسط و یک درپوش کف پوش کنسول مرکزی برخوردار هستند.

اگر یک فروشگاه ساز هستید ، فولکس واگن با سطل های بزرگتر در هر چهار درب ، از جمله آستر نمدی ، کمک می کند تا حداقل از جغجغه و بطری ها جلوگیری کنید.

 

f:id:renaultkoleos:20200909052704j:plain

caradvice