بررسی 2018 رنو کولئوس: اینتنز دیزلی

بررسی 2018 رنو کولئوس: اینتنز دیزلی

آیا قدرت روغن گیری جدید پیدا شده حق بیمه 3500 دلاری را می پرسد که دستورات جدید اینتنس دیزل را در بالای درخت رنو کولئوس بخواهید؟

با گذشت دوازده ماه از عرضه جهانی آن در بازار استرالیا ، نسخه جدیدی از اینتن دیزل وارد بازار شد تا در رده نسل دوم رنو کولئوس قرار بگیرد که تا به امروز یک کار کاملاً بنزینی است. با این کار ، آستانه قیمت کل پول کولیوس که می تواند از لیست 43،490 دلاری بنزین پرچمدار اینتنز برداشته شود به 46،990 دلار قبل از جاده افزایش می دهد. یا در فرم پیشنهاد در زمان نوشتن مقاله ، 50490 دلار با رانندگی دور شوید.

با توجه به اینکه رنو کولیوس اینتنز دیزلی اساساً همان مشخصات بنزین اینتنز با ضربان قلب ناشی از احتراق فشرده سازی است ، انتخاب روغن موتور در اس‌یو‌وی متوسط ​​فرانسه با حق بیمه 3500 دلار همراه است.

این یک تصور عجیب و غریب در محافل حمل و نقل خانوادگی با وزن متوسط ​​با نام تجاری معتبر است ، جایی که گازوئیل ها گرانترین قیمت هستند ، اگر چه در بخش اصلی اس‌یو‌وی آسیایی که در آن فرانسوی ها بازی می کنند ، نه تنها گازوئیل ها به عنوان تمایل قابل قبول هستند بلکه درختان رنو هستند. قیمت رقابتی

نه تنها کولیوس دیزلی مزیت سی‌زد-۵ آکرا دیزل و فولکس واگن تیگوان 140تی‌دی‌آی - هر دو لیست 49،990 دلار - توسط سه بزرگ ، بلکه 300 دلار از قیمت پسر عموی شرکت نیسان ایکس-تریل دیزلی (لیست 47،290 دلار) صرفه جویی می کند که پلت فرم و موتور خود را به اشتراک می گذارد.

تا کنون بسیار مطلوب و ، شاید ، قابل پیش بینی است. در حقیقت ، در کل بقیه محدوده (بنزینی) ، کولیوس کمی ارزان تر از انواع مارک های رقیب است که به طور مستقیم رقابت می کنند. اما آنچه وظیفه پیش روی دیزل پرچمدار را به یک چالش تبدیل می کند این است که ، تا به امروز ، دو جنس کولیوس مجهز به بنزین هنوز نباید از نمره 7.5 از 10 بالا بروند.

بنابراین امید است که قدرت دیزل - یا مناسب تر ، گشتاور - بتواند کولیوس را در وسط بسته اس‌یو‌وی متوسط ​​به بالا و از شکاف آن بکشد.

مطمئناً به اندازه تلاشی که وجود دارد نیست. با جابجایی 4.7 متر ، این یکی از بزرگترین های کلاس است و مطمئناً به عنوان یک نژاد رشد می کند. از نظر ابعادی ، کولیوس آنقدر املاک و مستغلات را اشغال نمی کند ، اما به نظر می رسد طراحان تلاش کرده اند تا احساس قابل توجهی کنند. از جلو پنجره مشبک کرومی و برآمدگی های خارق العاده فراتر از فاصله دو محور آن ، تا دسته های گوشتی درب ، برآمدگی پوست در و ستون های ضخیم پنجره ، احساس سنگینی و گودی آن زیاد است.

در داخل ، موضوع طراحی "بزرگ و کلفت" همچنان ادامه دارد ، و احساس سد مهمی از فلز و پلاستیک را بین عزیزان شما و دنیای خطرناک فراتر از شیشه ایجاد می کند. نکات منفی این اثر فضای نامناسب است: قضاوت اندام های جلو و عقب آن هنگام پارک کردن کمی مشکل است و بین ستون های  که به ضخامت ردیف جلو و آینه های بزرگ بال است ، کاملاً نابینا است دو طرف نمای محیطی رو به جلو را لمس کنید.

همانطور که قبلاً گزارش کردیم ، گذراندن آن یک کابین دلپذیر است. به طور معمول یک ظاهر طراحی شده از رنو جذاب و خوشبختانه از داشتن اصطلاحات ارگونومیک فرانسوی محروم است ، پشته مرکزی دارای لطافت تمیز و بیش از کمی "ولوو جدید" به معنای مثبت است ، و امروزه جزئیات طراحی مرسوم ، مد روز را لمس می کند: یک صفحه نمایش لمسی مانند تبلت ، نور خفیف قابل توجه ، ابزار دیجیتال - خوب ، نیمی از آن - با نرم افزاری که به راننده اجازه می دهد ظاهر خود را تغییر دهد ، در این حالت بین چهار طرح مختلف ابزار.

چرم سوراخ دار و دوخت دوتایی پلاستیک های ایفی را در جاهایی متعادل می کند ، در قسمت جلوی آن سطل های کاملاً خوشخو قرار دارد. عمق کابین چشمگیر است ، فضای مناسب برای پا در ردیف دوم را فراهم می کند ، که صندلی های مجسمه ای را ارائه می دهد که احتمالاً محل اقامت در خارج از خانه است و برای دو بزرگسال مناسب تر است ، نه یک گزینه مسطح که برای سه نفر از کودکان مناسب تر است. دریچه های هوای دوتایی ، چراغ های مطالعه ، فضای ذخیره سازی کافی - فضای سرنشینان عقب شاید بزرگترین پیشرفت در نژاد کولیوس باشد.

 

f:id:renaultkoleos:20200918015401j:plain

منبع کارادوایس