مقایسه رنو کولیوس با تیگوان

هزینه های جانبی پس از خرید ماشین:

 

با شروع گارانتی ، تیگوان دارای سه سال ضمانت / کیلومتر نامحدود است ، در حالی که کولیوس محافظت اضافی از ضمانت کارخانه پنج ساله / کیلومتر نامحدود را ارائه می دهد.

هزینه های خدمات این جفت را حتی بیشتر تقسیم می کند. هر دو سرویس قیمت محدود را به عنوان ابزاری برای ارائه وضوح در هزینه های آینده مالکیت ارائه می دهند.

کولیوس طی سه سال اول به سه سرویس 349 دلار ، به علاوه فیلتر هوا و گرده با هزینه اضافی 52 دلار و 36 دلار با هزینه کلی 1135 دلار نیاز دارد.

خدمات فولکس واگن کاملاً فراگیر است ، اما هزینه ها در سه بازدید اول 426 ، 622 و 664 دلار بیشتر است و مجموع سه سال گذشته را به 1712 دلار می رساند.

فولکس واگن فواصل را 12 ماه یا 15000 کیلومتر تعیین می کند ، در حالی که کولیوس بین بازدید از مرکز خدمات می تواند 12 ماه یا حداکثر 30،000 کیلومتر فاصله داشته باشد.

در بحث مصرف سوخت ، وقتی صحبت از ادعاهای رسمی می شود ، این دو بسیار به هم نزدیکترند. فولکس واگن ادعا می کند 8.1 لیتر در 100 کیلومتر است و رنو با سرعت 8.3 لیتر در 100 کیلومتر تنها کسری از سرعت خود را دارد.

برای آزمایش این ادعاها ، ما یک مسیر آزمایشی کوتاه 53 کیلومتری - آزادراه بخشی ، توقف - شروع سنگ زنی - طراحی کردیم و این دو را با نتایج کمی شگفت آور پشت و پشت کردیم. کولیوس در 7.7 لیتر در 100 کیلومتر مستقر شد ، اما تیگوان با وجود اینکه به سیستم توقف بیکار مجهز بود تا در هنگام بی حرکت بودن صرفه جویی کند ، 8.4 لیتر در 100 کیلومتر نیز نوشید.

 

قضاوت و رای ما:

تنها با قابلیت انعطاف پذیری و انعطاف پذیری ، تیگوان اسپورت لاین در این نبرد پیروز می شود. همه چیز ، از کشویی صندلی های عقب گرفته تا فضای ذخیره سازی اضافی داش و صندوق عقب کاربر پسندتر ، در کنار هم قرار گرفته اند تا فولکس را برای خانواده های فعال در حال رشد کاملاً مناسب سازد.

هزینه اضافه شده مالکیت لکه های کمی را درخشان می کند ، اگرچه در وهله اول هیچکدام از اینها حمل و نقل دقیق نیستند ، اما منصفانه است که تصور کنیم بسیاری از خانواده ها وسیله ای برای تأمین اختلاف دارند.

در حالی که کولیوس از این جفت نرم تر ، نرم و خوش هیجان تر است (مطمئناً یک سری ویژگی های جذاب به خودی خود است) ، تیگوان با همه جانبه تر بودن به آن می پردازد.

اگرچه تیگوان اسپورت لاین با تجهیزات استاندارد ممکن است کمی کوتاه بیاید ، زندگی بدون هیچ یک از این وسایل گمشده بیش از حد امکان دارد. صندلی های چرمی و صندلی های تهویه دار مطمئناً از لوکس های خوبی برخوردار هستند.

پویایی و عملکرد رانندگی با پاسخگویی بیشتر ، استفاده از سیستم سرگرمی و سرگرمی بسیار ساده تر و پیکربندی هوشمندانه داخلی ، فولکس واگن از بسیاری از روش های تعامل خانواده ها با ماشین خود می فهمد و یک اس‌یووی متوسط ​​برای تأمین این نیازها ایجاد کرده است.

 

f:id:renaultkoleos:20200913222622j:plain

caradvice