مقایسه رنو کولیوس با تیگوان
سواری و کنترل ماشین:
شهرت خودروهای فرانسوی در مورد نرم و نرمتر از ماشین های آلمان است که اغلب سوار محکم تر هستند. گرچه کولیوس کاملاً فرانسوی نیست (البته رنو است ، اما کولیوس در کره جنوبی تولید می شود و براساس پایه های ژاپنی تولید می شود) ، این سنت را حفظ می کند.
اسیووی های متوسط جریان اصلی هرگز هیجان رانندگی را ارائه نخواهند داد ، و بنابراین خوب است که ببینیم رنو مسیر راحتی تعلیق کولیوس را انتخاب کرده است.
بیش از خیابان های شهر پراکنده و دست و پاگیر و تعمیرات کوچک بزرگراه ، کولیوس همچنان آرام و راحت است. در بازدیدهای کوچک تا میانه ، کمی از داخل کابین تکان می خورد ، اما هیچ چیز ناخوشایند نیست.
شاهد معامله در اولین پیچ های پیچشی خواهید بود ، جایی که کولیوس تمایل کمتری به گوشه گوش دادن دارد ، بیشتر خم می شود و نیاز به یک رویکرد کندتر و سنجیده تر دارد.
از طرف دیگر فولکس واگن در هر شرایطی احساس استحکام بیشتری می کند. سواری مطمئناً خشن نیست ، اما هر دست انداز و فرو رفتگی با تیگوان با تاثیری که در کابین احساس می شود بیشتر شبیه شوخی و سواری کمی شلوغ تر است.
فولکس واگن همچنین شامل کنترل شاسی تطبیقی است که به شما امکان می دهد دامپرها را به حالت کمی محکم برای رانندگی اسپرت تغییر دهید. تفاوت بین حالت های عادی و اسپرت زیاد نیست و عملکرد تطبیقی سیستم به آن امکان می دهد تا بر اساس داده های رانندگی ، تغییرات را تغییر دهد.
کسانی که فراتر از محیط های کاملاً شهری فعالیت می کنند ، می توانند با اطمینان از آگاهی از رنو که دارای لوازم یدکی تمام عیار است ، در مقایسه با تیگوان و فضای محدود صرفه جویی کنند.
برای مالکانی که هنوز هم ممکن است از رانندگی خوشحالانه آخر هفته لذت ببرند ، تیگوان با هندلینگ مرتب و فرمان بیشتر درگیر تأیید می شود. از نظر رانندگی کاملاً اسپرت نیست ، اما سریعتر پاسخ می دهد و کنترل آن سخت تر می شود.
همراه با عملکرد قابل دسترس تر موتور ، تیگوان به رانندگان کمک می کند تا احساس کنند که بیشتر از اینکه یک اسیووی سنتی باشند ، پشت فرمان واگن هستند. کولیوس با تعجب بیشتر با ویژگی های اسیووی سنتی بیشتر همسو است.
caradvice