مقایسه رنو کولیوس با تیگوان

سواری و کنترل ماشین:


شهرت خودروهای فرانسوی در مورد نرم و نرمتر از ماشین های آلمان است که اغلب سوار محکم تر هستند. گرچه کولیوس کاملاً فرانسوی نیست (البته رنو است ، اما کولیوس در کره جنوبی تولید می شود و براساس پایه های ژاپنی تولید می شود) ، این سنت را حفظ می کند.

اس‌یو‌وی های متوسط ​​جریان اصلی هرگز هیجان رانندگی را ارائه نخواهند داد ، و بنابراین خوب است که ببینیم رنو مسیر راحتی تعلیق کولیوس را انتخاب کرده است.

بیش از خیابان های شهر پراکنده و دست و پاگیر و تعمیرات کوچک بزرگراه ، کولیوس همچنان آرام و راحت است. در بازدیدهای کوچک تا میانه ، کمی از داخل کابین تکان می خورد ، اما هیچ چیز ناخوشایند نیست.

شاهد معامله در اولین پیچ های پیچشی خواهید بود ، جایی که کولیوس تمایل کمتری به گوشه گوش دادن دارد ، بیشتر خم می شود و نیاز به یک رویکرد کندتر و سنجیده تر دارد.

از طرف دیگر فولکس واگن در هر شرایطی احساس استحکام بیشتری می کند. سواری مطمئناً خشن نیست ، اما هر دست انداز و فرو رفتگی با تیگوان با تاثیری که در کابین احساس می شود بیشتر شبیه شوخی و سواری کمی شلوغ تر است.

فولکس واگن همچنین شامل کنترل شاسی تطبیقی ​​است که به شما امکان می دهد دامپرها را به حالت کمی محکم برای رانندگی اسپرت تغییر دهید. تفاوت بین حالت های عادی و اسپرت زیاد نیست و عملکرد تطبیقی ​​سیستم به آن امکان می دهد تا بر اساس داده های رانندگی ، تغییرات را تغییر دهد.

کسانی که فراتر از محیط های کاملاً شهری فعالیت می کنند ، می توانند با اطمینان از آگاهی از رنو که دارای لوازم یدکی تمام عیار است ، در مقایسه با تیگوان و فضای محدود صرفه جویی کنند.

برای مالکانی که هنوز هم ممکن است از رانندگی خوشحالانه آخر هفته لذت ببرند ، تیگوان با هندلینگ مرتب و فرمان بیشتر درگیر تأیید می شود. از نظر رانندگی کاملاً اسپرت نیست ، اما سریعتر پاسخ می دهد و کنترل آن سخت تر می شود.

همراه با عملکرد قابل دسترس تر موتور ، تیگوان به رانندگان کمک می کند تا احساس کنند که بیشتر از اینکه یک اس‌یو‌وی سنتی باشند ، پشت فرمان واگن هستند. کولیوس با تعجب بیشتر با ویژگی های اس‌یو‌وی سنتی بیشتر همسو است.

 

f:id:renaultkoleos:20200913222116j:plain

caradvice