بررسی رنو کولئوس

کولیوس یک رقیب قدرتمند در بین اس یو وی‌ها با سبک برتر و فناوری ایمنی فراوان است.

سومین مدل از رنو، اس‌یو‌وی رنو کولیوس است و بزرگترین خودرویی است که در بالای کدجار و کپتچر قرار دارد. این فقط کمی بزرگتر از کدجار است ، زیرا از همان پلت فرم استفاده می کند ، در حالی که فضای اضافی برای ایجاد اتاق مسافر عقب بیشتر استفاده می شود ، اگرچه برخلاف برخی رقبا ، گزینه هفت صندلی برای فروش وجود ندارد.

فقط یک مدل بدنه پنج در و پنج صندلی در دسترس است و قیمت آن برای مدل داینامیک از حدود  28هزار پوند شروع می شود. با وجود تر و تمیز بودن سطح ابتدایی ، با کیت استاندارد بارگذاری می شود بنابراین ارزش بسیار وسوسه انگیزی را نشان می دهد و در پاریس حتی از تجهیزات بهتری برخوردار هستند ، گرچه با بیش از 37000 پوند ، مدل دوم برای توجیه سایر رقبای حق بیمه با توانایی بیشتر بسیار گران است.

• رنو کولئوس در مقابل سانگ یانگ رکستون و میتسوبیشی اوتلندر

تجهیزات استاندارد شامل یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با قابلیت ناوگان و اپل کارپلی و اندروید اوتو، سنسورهای پارک عقب و دوربین معکوس ، سانروف پانورامای باز و چرخ های آلیاژی 18 اینچی است. علاوه بر این ، اتومبیل ها از یک صفحه نمایش لمسی 8.7 اینچی ، چراغ های جلوی ال‌ای‌دی و روکش مبلمان چرمی با صندلی های گرم شونده در جلو بهره می برند. در پاریس یک سری کیت لوکس از جمله چرخ های 19 اینچی ، چرم دو رنگ ناپا و استریو بوس وجود دارد.

در کولیوس دو موتور موجود است که هر دو دیزلی هستند و هر دو از کدجار هستند. 1.6 دی‌اس‌آی 130 و قدرت 128 اسب بخار دارد در حالیکه 2.0 دی‌اس‌آی 175 بزرگتر 173 اسب بخار قدرت دارد. دومی به صورت استاندارد 4(دبلیو‌دی) است و می توانید ایکس-تونیک سی‌وی‌تی رنو را به آن اضافه کنید. جعبه 4(دبلیو‌دی) و ایکس-تونیک به صورت استاندارد در پاریس قرار دارند.

کولیوس در همان پلتفرم خانواده رنو / نیسان مشترک ماژول خانواده کدجار ساخته شده است ، بنابراین همچنین بسیاری از فناوری های خود را با یکی از رقبای خود ، نیسان ایکس-تریل به اشتراک می گذارد. سایر مدعیان پول شما در این بخش شامل فورد ادج ، هیوندای سانتافه و کیا سورنتو ، به علاوه اسکودا کودیاق و نسخه های سطح پایین لندرور دیسکاوری اسپرت است. همه این نوارهای فورد ادج با گزینه هفت صندلی ارائه می شوند که باعث می شود همه کاره تر از کولیوس باشند.

رنو کولئوس یک پرچمدار مناسب برای تولید اس‌یو‌وی / کراس اوور سازنده فرانسوی است. این جادار ، راحت ، مجهز است و پنج نفر را به همراه چمدان به سبک ممتاز حمل می کند. خطوط نمای بیرونی کاملاً متشکل از یکی از بهترین طراحی های داخلی رنو که می توانیم آن را به خاطر بسپاریم ، تکمیل شده و با صندلی های چرمی بخشی و سانروف کاملاً پانوراما ، فضایی کاملاً لوکس و جذاب به وجود می آورد.

کولیوس در حالی که رانندگی دلپذیر است ، نمی تواند توانایی پویای برخی از رقبای ورزشی خود را جور کند و سواری در اطراف شهر نیز به اندازه بهترین نتیجه در این امتیاز انجام نمی شود. تمرکز رنو بر فضای بسیار مناسب سرنشینان عقب به معنای وجود حجم چمدان بیشتر در برخی از رقبای اصلی است.

f:id:renaultkoleos:20210117211744j:plain

autoexpress