بررسی رنو کولئوس

عملی بودن ، راحتی و فضای صندوق عقب
کولیوس فضای زیادی برای افراد و فضای مناسب برای چمدان آنها فراهم می کند
اگرچه عدم وجود گزینه هفت صندلی ممکن است برای برخی از مشتریان کولیوس ناامید کننده باشد ، اما در مورد محل اقامت چیز زیادی برای غر زدن وجود ندارد.

صندلی ها راحت و کابین جادار هستند ، و در اکثر سطوح جاده سواری به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا سفرهای طولانی را به یک لذت تبدیل کند - ارتفاع سواری بالا باعث می شود راننده و مسافران دید خوبی داشته باشند. صدای باد نیز مشکلی ایجاد نمی کند ، اما این لاستیک های بزرگ می توانند کمی غرش ایجاد کنند.

کابین کولیوس با چهار پورت یو‌اس‌بی برای اتصال وسایل شخصی ، سطل های بزرگ در و آن دسته از کاسه های قابل شستشو و گرم شدن در جلو ، مکانی عالی برای اقامت طولانی است.

 

اندازه
کولیوس دارای طول 4672 میلی متر ، ارتفاع 1،678 میلی متر و عرض 1،843 میلی متر است که باعث می شود آن کوتاه تر از اسکودا کودیاق با 4967 میلی متر باشد. حدود 40 میلی متر نیز باریکتر است. نیسان ایکس-تریل با عرض 4640 میلی متر عرض 1820 میلی متر دوباره کوچکتر است - اما کمی بالاتر از هر یک از رقبای خود.

 

فضا پا ، فضا سر و فضای مسافر
فضای زیادی برای راننده و مسافران در جلوی کولیوس وجود دارد ، و زانو زدن برای سرنشینان عقب از بهترین کلاس است. فضای سر برای سرنشینان بلند قد نیز بیش از حد مناسب است و به لطف سانروف بزرگ و پانوراما ، در داخل کابین احساس سبک و هوایی وجود دارد.

 

بوت کردن
درب عقب بزرگ هاچ بک از پیشرفته ترین مدل های کولیوس بهره می برد ، بنابراین اگر پای خود را زیر سپر عقب تکان دهید (با صفحه کلید در جیب خود) به سمت بالا باز می شود تا یک صندوق عقب جادار با حجم چمدان 565 لیتر نمایان شود. صندلی ها را تا کنید و 1795 لیتر فضای چمدان خواهید گرفت. این نمایش مناسبی است ، اما اسکودا کودیاق در نهایت با صندلی های بالا / پایین صندوق عقب 720 / 2،005 لیتر کاربردی تر است. کولیوس دارای یدک کش 2000 کیلوگرم است که برای کاروان یا جعبه اسب کافی است ، اما دوباره کودیاق با محدودیت 2500 کیلوگرم بهترین کیفیت را دارد.

 

قابلیت اطمینان و ایمنی
نتایج تست تصادف یورو انکپ قوی و بسیاری از فن آوری ها تحت تأثیر کولیوس است
رنو کولئوس با اطمینان از ایمنی سقوط 5 ستاره یورو انکپ ارائه می شود. این سیستم 90 درصد برای ایمنی سرنشینان بزرگسال ، 79 درصد برای سرنشینان کودک ، 62 درصد برای عابران پیاده و 75 درصد برای سیستم های کمک ایمنی خود کسب کرده است. (امتیازات اسکودا کودیاق در همین دسته ها 92 ، 77 ، 71 و 54 درصد بود.)

از ویژگی های ایمنی موجود در کولیوس - جدا از یک مکمل کامل کیسه هوا - می توان به هشدار نقطه کور ، کمک به راه اندازی تپه ، ترمز اضطراری فعال ، تشخیص علائم جاده و سیستم پارکینگ بدون هندزفون اشاره کرد.

ما انتظار داریم که کولیوس نیز بسیار قابل اعتماد باشد ، اگرچه برای بازخورد معنی دار مشتری خیلی زود است. با این اوصاف ، نیسان ایکس-تریل قسمت عمده مهندسی خود را به خود اختصاص داده و از نظر عملکرد رضایت از راننده ، از نظر عملکرد برتر درایور در رتبه 64 از بین 75 عملکرد برتر قرار دارد و 22 درصد مالکان در سال اول گزارش یک خطا را داده اند. جالب است که ببینید آیا رنو هیچ مشکلی را اتو کرده است یا خیر.

 

ضمانتنامه
کولیوس از گارانتی چهار ساله / 100000 مایل بهره مند می شود که از بسیاری از رقبای ژاپنی و آلمانی بهتر است - از جمله پوشش سه ساله نیسان ایکس-تریل و اسکودا کودیاق که از نزدیک با هم مرتبط هستند. اما کمتر از پنج سال ارائه شده توسط هیوندای سانتافه و هفت سال پوشش کیا در سورنتو آن است.

 

سرویس دهی
فواصل خدمات سالیانه یا هر 18000 مایل برای کولیوس است و می توانید برای سه سال / 30،000 مایل برنامه های خدماتی با هزینه حدود 450 پوند را خریداری کنید.

 

f:id:renaultkoleos:20210130063103j:plain

autoexpress