بررسی رنو کولئوس

داخلی ، طراحی و فناوری
طراحی مدرن، کیفیت ساخت مناسب و مشخصات بالا به کولیوس احساسی برتر می بخشد
اگرچه رنو کولئوس کف و مهندسی اساسی خود را با نیسان ایکس-تریل به اشتراک می گذارد ، اما اگر نمی دانید برای برقراری ارتباط سخت گیر خواهید شد. رنو دارای سبک متمایزی است که به تنهایی دارای خطوطی است که قادر به تلفیق هوای اسپرت با یک احساس لوکس و برتر است. در قسمت جلویی آن یک الماس بزرگ رنو در مرکز یک جلوپنجره مشبک کرومی تمام عرض قرار دارد. این جلوپنجره به برخی از چراغ های جلوی ال‌ای‌دی بسیار معاصر برخورد می کند که در هر گوشه ماشین یک علامت برجسته روشنایی به شکل "سی" ارائه می دهد.

یک قطعه تزئینی کرومی در قسمت بالایی بالهای جلویی حس طراحی کلاهک تاشو را ایجاد می کند ، در حالی که برآمدگی های عضلانی روی چرخ ها جلوه ای متراکم و چهارگوش به کولیوس می دهد. در قسمت عقب یک درب عقب با یک اسپویلر در قسمت بالایی خود قرار دارد ، و یک چراغ عقب و تنظیم بازتابنده وسیع از اشکال جلوپنجره جلو تقلید می کند. چرخ های بزرگ آلیاژی بزرگ قوس ها را پر می کنند ، در حالی که در پایین درب ها بخش های "نورافکن" وجود دارد که برای تأکید بر جلوه های مجسمه ، نور روز را به سمت بدنه منعکس می کند.

در داخل ، یکی از بهترین فضای داخلی که رنو با هم ترکیب کرده است را می یابیم ، با یک صفحه نمایش لمسی مرکزی که بالای کنسول نصب شده است ، تعداد دکمه ها و سوئیچ های مورد نیاز را کاهش می دهد. خوشه ابزار دیجیتال از کدجار و مگان منتقل می شود و به طور کلی محیطی با پلاستیک های لمسی نرم ، هایلایت های کروم و این حس که همه چیز به خوبی پیچیده شده است ، وجود دارد. این دستگاه همچنین مجهز است و دارای ویژگی هایی از قبیل کنترل آب و هوا در دو منطقه ، روکش های داخلی چرمی ، کفپوش های گرم شونده و سرد ، به علاوه ورودی بدون کلید و چراغ های جلوی اتوماتیک همه - مانند سیستم پارکینگ هندزفری.

ناوگان، استریو و سرگرمی 
یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی به صورت استاندارد در هر کولیوس نصب می شود ، اما مدل ناوگان با این صفحه نمایش بزرگتر 8.7 اینچی ارائه می شود. سیستم ناوگان توسط توم‌توم ارائه شده است ، بنابراین می توانید از ترافیک مستقیم و نقشه برداری اروپا استفاده کنید ، و دستورالعمل ها به آسانی خوانده می شوند. رادیو و بلوتوث دی‌بی‌ای در کنار اندروید اوتو و اپل کارپلی استاندارد هستند.

شرم آور است که پیوند تلفن هوشمند به جای اینکه نمایشگر پرتره کامل را اشغال کند ، به عنوان یک جعبه کوچک جهت دار در وسط صفحه نمایش داده می شود. وقتی این نوع صفحه نمایش را در ماشین قرار می دهید ، مانند یک نظارت احساس می شود.

نمایشگر خوب و بزرگی است اما به خوبی واحدی که در اسکودا کودیاق مجهز است نیست. رابط کاربری لمسی به اندازه اسکودا پاسخگو نیست و استفاده از صفحه برای تغییر تنظیمات سیستم تهویه هوا هنگامی که در حال حرکت هستید یک تمرین ناامیدکننده است. همچنین یک صفحه تی‌اف‌تی هفت اینچی پشت فرمان دارید که اطلاعات مربوط به رانندگی را در داخل یک سرعت سنج دیجیتال بزرگ نشان می دهد.

 

f:id:renaultkoleos:20210117220906j:plain

autoexpress