بررسی رنو کولئوس

ام‌پی‌جی ، کربن‌دی‌اکسید و هزینه های جاری
اقتصاد مناسب و کمترین هزینه های جاری باید در دسترس رانندگان کولیوس باشد
قیمت رنو کولئوس در برابر رقبایی مانند اسکودا کودیاق می تواند کمی شیب دار به نظر برسد ، اما هنگامی که سطح تجهیزات سخاوتمندانه دستگاه فرانسوی در آن اثبات شد ، دیفرانسیل منطقی تر خواهد بود.

هزینه های اجرای کولیوس بدیهی است که از هزینه های ثابت کراس اوور رنو کوچکتر آن بیشتر باشد ، اما نباید خیلی نگران باشید. کارآمدترین مدل دیزل 1.6 دی‌سی‌آی است که می تواند تا 57.6 میلی لیتر از یک گالن گازوئیل بر اساس ارقام رسمی بیرون بیاید. گیربکس استاندارد شش سرعته دستی به شما کمک می کند ، همچنین این واقعیت که موتور کوچکتر فقط با پیشرانه جلو همراه است ، در مقایسه با مدل های 4*4 باعث کاهش وزن و اصطکاک می شود.

حتی اگر فقط چهار چرخ محرک باشد ، واحد 2.0 دی‌سی‌آی نیز بسیار کارآمد است - خصوصاً با توجه به عملکرد مناسب آن. ارقام رسمی حاکی از حداکثر 50.4ام‌پی‌جی با دنده دستی یا 47.9ام‌پی‌جی با سی‌وی‌تی ایکس-ترونیک امکان پذیر است.

میزان انتشار کربن‌دی‌اکسید برای موتور کوچکتر 128 گرم در کیلومتر است و این مدل را در گروه 27٪ سود در نوع مالیات برای رانندگان خودروهای شرکت قرار می دهد. موتور بزرگتر در مدل های 4*4 با ایکس-ترونیک 148 گرم در کیلومتر یا 156 گرم در کیلومتر تولید می کند ، بنابراین نرخ بیک به ترتیب 31 و 33 درصد است.

در حالی که اکثر نسخه های کولیوس سالانه 140 پوند هزینه مالیات جاده ای به شما تعلق می گیرد ، اگر گزینه هایی را در مدل برتر قرار می دهید که قیمت آنها بیش از 40 هزار پوند باشد ، مراقب باشید. در این صورت تا رسیدن به ششمین سالگرد تولد ، با اضافه بار 140 پوندی سالانه 310 پوند اضافه هزینه خواهید داشت.

گروه های بیمه
امتیازات بیمه برای کولیوس فقط بر اساس موتور است و هیچ تفاوتی بین نرخ ترازها وجود ندارد. 1.6 لیتری دیزلی گروه 18 هستند در حالی که اتومبیل های 2.0 لیتری گروه 23 هستند.

استهلاک
هیچ کس به انتظار پیروزی در جنگ استهلاک در زمان فروش مجدد ، رنو را خریداری نکرده است ، اما کولیوس یک ماشین "در روند" است که دارای احساس حق بیمه مناسب است ، بنابراین احتمال دارد عملکرد بهتری نسبت به برخی از افراد ثابت خود داشته باشد. با هدف حفظ 40 درصد ارزش پس از سه سال و 30،000 مایل.

 

f:id:renaultkoleos:20210117215752j:plain

autoexpress