renault koleos vs mazda cx-5

 

رانندگی
رنو کولئوس
کولیوس ، همانطور که قبلاً تأسیس کردم ، بر روی روده ایکس تریل ساخته شده است و واقعاً بسیار شبیه آن است. این بدان معناست که اگر شما کولیوس را خریداری می کنید و امیدوار هستید که مانند رنو احساس شود ، موفق نیستید. و این به این دلیل نیست که نمی توان آن را انجام داد ، بلکه انجام این کار صرفاً منطقی نبود. با ایکس تریل متفاوت است ، اما نه انبوه. احساس فرانسه نمی کند.

بخشی از آن سی‌وی‌تی است. گرچه بدترین نوع آن در مواقع اخیر به یک خودرو تعلق ندارد ، اما باعث می شود کولیوس احساس کندی و کمی کمرنگ کند. در رانندگی عادی کاملاً خوب است و سرکوب سر و صدا باعث می شود تا اثر چمن زنی چمن به سطوح معقول باشد ، اما کمی بیشتر از انتقال بخواهید و واقعاً آماده آن نیست.

و این حیف بزرگی است. اگرچه این توپ آتش نیست ، کاملاً برخورد می کند ، در واقع آنقدر آرام که احساس می کنید نیست و در غیر این صورت یک ماشین دلپذیر برای حضور در آن است.

شکایت دیگر لاستیک های لایف است - آنها خیلی خوب نیستند و می توانند با داشتن فشار کمی بیشتر در شرایط مرطوب استفاده کنند. احساس عجیب و غریب بودن از دست دادن شتاب ناگهانی از گوشه و کنار است.

توانایی خارج جاده کولیوس در اینجا قابل آزمایش نیست ، اما در سیستم های ای‌دبلیو‌دی مجهز به چیزهای خشن و نرم و صاف است. مطمئناً در حالت تعلیق ، تعلیق زمین ، 21 سانتی متر زمین تمیز و گشت و گذار در تمامی مشخصات را که ممکن است از جاده خارج از جاده انتظار داشته باشید ، دارد.

مزدا CX-5
تغییر بزرگ عنوان جدید به سی‌ایکس۵ جدید اضافه شدن حالت رانندگی خارج از جاده است که به انواع ای‌دبلیو‌دی اضافه شده است.

این سیستم با عنوان "کمک کشش خارج از جاده" ، دیفرانسیل عقب را با فشار یک دکمه قفل می کند و این امکان را فراهم می آورد که گشتاور به چرخ های گیر افتاده ارسال شود.

از نظر تئوری ، این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به سی‌ایکس۵ اجازه می دهد از وضعیت چسبنده ای مانند گل و لای عمیق یا برخی زمین های مخصوصاً فریبنده خارج شود و در عمل آنچه را که تبلیغ می شود انجام می دهد.

با ما اشتباه نکنید ، سی‌ایکس۵ به دلیل ویژگی جدید به جیپ رانگلر یا تویوتا لندکروزر تبدیل نشده است ، اما مطمئناً به شما کمک می کند تا مزدا اطمینان بیشتری به همه جا به مدل محبوب خود بدهد.

همچنین بخاطر داشته باشید که سی‌ایکس۵ با تمیز کردن زمین و زاویه نزدیک شدن آن همچنان محدود خواهد بود.

به این مناسبت که سی‌ایکس۵ در هنگام مسافرت به یک ایربنب از راه دور یا خانه تعطیل ، یک جاده بدون آب و هوای مسطح را خنثی می کند ، مطمئناً دکمه آفرود دستیار کشش یک مورد خوشایند خواهد بود.

گذشته از حالت جدید خارج از جاده ، درایو سی‌ایکس۵ تقریباً مانند گذشته است - از نظر خوب و بد.

فرمان بسیار تیز ، مستقیم و ارتباطی است ، در عین حال سبک و دلپذیر است و برای مانور در اطراف شهر نیز کافی است.

با این حال ، تجارت اس یو وی خوب فرمان این است که حداقل برای سلیقه ما تعلیق هنوز کمی بیش از حد محکم است که نکته قابل توجهی در یک اسکان خانوادگی با پنج صندلی مانند سی‌ایکس۵ دارد.

ما را اشتباه نگیرید ، به هیچ وجه در نتیجه عقب نماند و بر روی سطوح صاف ، سواری کاملاً زنده است.

متأسفانه ، استرالیا - و در این مورد خاص ، ملبورن - پر از جاده های صاف است ، و گاهی اوقات غرق شدن و برآمدگی های زیاد (ناگفته نماند که از حرکت در مسیرهای پیاده روی تراموا) به حق سرنشینان منتقل می شود.

مزدا گفت که به لطف صدای زیاد صدا ، سطح ان‌وی‌اچ از جدید سی‌ایکس۵ را نیز بهبود داده است ، اما بدون رانندگی ماشین قدیمی و یک دستگاه جدید پشت به پشت ، گفتن سطح پیشرفت کمی دشوار است.

با این حال ، ما خوشحالیم که گزارش می کنیم و سر و صدای باد در زمان خود با ماشین حتی در سرعت های آزادراه به حداقل می رسد.

کارزگاید

f:id:renaultkoleos:20200701192412j:plain