2014 رنو کولئوس بررسی: دیزل

2014 رنو کولئوس بررسی: دیزل

تنها اس‌یو‌وی مارک فرانسوی قیمت های چشمگیری را ارائه می دهد ، اما بقیه بسته بندی با رقبای خود فاصله دارد.

مزایا:
با قیمت مناسب و رقابتی
سرعت موتور بی صدا است
چشم انداز مالکیت خوب با ضمانت طولانی و نگهداری مقرون به صرفه
دریچه های هوای صندلی عقب


معایب:

دیزل هیچ معیاری تنظیم نمی کند
فضای داخلی کوتاه است
سواری متلاطم است و زیراندازهای جلو درایو از خونسردی برخوردار نیستند
هیچ دوربین دید معکوس در این مشخصات وجود ندارد

 

ممکن است رنو کولئوس در مورد اس‌یو‌وی های جمع و جور نام چندانی نداشته باشد ، اما این مارک فرانسوی به طور منظم موفق به فروش بیشتر از این مدل های سوارکار بیش از هر مدل دیگری در محدوده خود می شود.

نسل کنونی اس‌یو‌وی جمع و جور کولیوس از سال 2010 به فروش رسیده است و اخیراً یک لیفت صورت اخیر این برند شامل طیف وسیعی از موارد جدید بوده و دماغه کراس اوور خانواده محور را با چهره خانوادگی جدید این برند به روز می کند.

مدلی که ما آزمایش کردیم نسخه جدید دیسک اتوماتیک با پیشرانه جلو بود که 37990 دلار قیمت داشت - البته برند فرانسوی در حال حاضر این خودرو را با قیمت 36990 دلار رانندگی ارائه می دهد. این قیمت آن را زیر رقبای اتومبیل دیزلی مانند مزدا سی‌ایکس-۵ دیزل (39470 دلار) ، هوندا سی‌آر-وی (40590 دلار) قرار می دهد ، هرچند هر دو خودرو از چهار چرخ محرک برخوردار هستند. در واقع ، کولیوس تنها پیشرانه دیزل در بخش قیمتی خود است ، اگرچه می توان آن را با پیشرانه تمام چرخ (40490 دلار) خریداری کرد.

رنو برای توجیه برچسب قیمت خود ، تجهیزات زیادی را به دست می آورد که می تواند خریداران را پس از یک اس‌یووی مجهز اروپایی (هرچند که در واقع کولیوس در کره جنوبی ساخته شده است!) فریب دهد ، از جمله یک سیستم استریو شش بلندگو (از این رو مدل آن است ) با اتصال یو‌اس‌بی و تلفن بلوتوث و جریان صوتی ، ناوبری ماهواره ای ، کنترل آب و هوای دو منطقه ای ، تنظیم برق صندلی راننده ، تریم صندلی چرمی و رینگ های آلیاژی 17 اینچی.

رنو کمبود یک دوربین دید معکوس استاندارد را جبران کرده است (این گزینه اختیاری است ، اما واقعاً باید استاندارد باشد زیرا دید عقب فوق العاده نیست) با سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم نظارت بر نقاط کور. کولیوس جعبه تست تصادف پنج ستاره آنکپ را نیز تیک می زند و دارای شش کیسه هوا است که شامل پرده های دوتایی جلو ، جلوی جلو و تمام طول است.

 

f:id:renaultkoleos:20201003024847j:plain

منبع مطلب: کارادوایس