2014 رنو کولئوس بررسی: دیزل

فضای داخلی کولیوس شاهد صنوبرچینی است و اگر سوار بر جلو هستید به هیچ وجه مکان ناراحت کننده ای نیست. مواد نرم در سراسر داشبورد و درها وجود دارد که به کیفیت بالایی از کیفیت افزوده می شود ، اما برخی از اصطلاحات ارگونومیک فرانسوی وجود دارد که به این معنی است که برخی از رانندگان ممکن است نتوانند موقعیت ایده آل خود را پیدا کنند - و همچنین آنها نمی توانند محل کروز را تشخیص دهند دکمه کنترل واقع شده است.

صندلی عقب به طور قابل توجهی از راحتی کمتری برخوردار است. برخلاف برخی از رقبای جدیدتر مانند سی‌آر-وی فوق الذکر و همچنین سوبارو فارستر و تویوتا راو۴ ، پشت کولیوس بخصوص در فضای پا کاملاً تنگ است. کودکان بزرگتر از 12 سال ممکن است آن را ضخیم ببینند ، اما بیشتر برای جوانان یا کوتاه پوشان مناسب است. تهویه صندلی عقب از دریچه های نصب شده روی ستون تا حدودی معامله را شیرین می کند ، اگرچه رنو جداول مفید تاشو را از پشت صندلی های جلو برداشته است.

صندوق عقب بودن یکی از مهمترین عناصر است - و با وجود عقب گرد و غیرمعمول بودن عقب ، ظرفیت نگهداری بار کولیوس دارای 450 لیتر فضای بار رقابتی است. صندوق عقب بسته به دیدگاه شما در مورد موضوع هوشمندانه - یا ناشیانه است - از دریچه شیشه ای جداگانه باز می شود ، اما گزینه ای برای باز کردن درب عقب به طور کامل وجود ندارد: شما باید شیشه را باز کنید تا درب عقب را جمع کنید. صندلی های عقب تاشو 60:40 را می توان با چرخاندن پایه صندلی عقب به سمت جلو صاف کرد تا پشتی به سمت پایین بیفتد. همچنین یک بندر اسکی برای بارگیری وسایل طولانی وجود دارد. اما رنو سطوح زیرکانه درب های صندلی جلو را در زیر صندلی ها برداشته ، اقدامی دیگر برای کمک به پایین نگه داشتن هزینه ها.

در حالی که مدلهای جدیدتر در محدوده رنو مانند خودروی چشمگیر کلیو با نسخه لمسی رابط رسانه آر-لینک این شرکت ارائه می شوند ، کولیوس دارای یک سیستم فرمان سبک جوی استیک است. بین صندلی های جلو کم است و می تواند کمی یاد بگیرد - با این حال ، دقیقاً مانند کنترل های رادیویی عجیب و غریب روی ساقه پشت فرمان ، هرچه مدت بیشتری را در اتومبیل بگذرانید ، کنترل ها بیشتر حس می شوند.

اگر تسلی خاطر باشد ، این سیستم استریو هنگام افزایش صدا ، صدای بیس شکمی را ارائه می دهد ... که ممکن است لازم باشد برای خفه کردن صدای شلوغی موتور دیزل در دورهای پایین انجام دهید.

 

f:id:renaultkoleos:20201003025302j:plain

منبع مطلب: کارادوایس