نقد و بررسی رنو کولئوس 2017

مصرف سوخت در چرخه ترکیبی آزمایش شده 8.1 لیتر در 100 کیلومتر است ، اگرچه ما در مسیر آزمایش (کاملاً خارج از شهر) خود به سختی زیر 10 لیتر / 100 کیلومتر را مدیریت کردیم. ظرفیت یدک کشی 2000 کیلوگرم مناسب است. نسخه توربو دیزل اواسط سال 2017 روانه بازار می شود ، بدهید یا بگیرید.

پیشرانه ، همانطور که از ارقام آن پیداست ، در بهترین حالت مناسب است. برای وظایف شهری که بیشتر کولیوس مقرر شده است ، بسیار خوب انجام می شود. گل کاری در سرعت های پایین و در زیر گاز متوسط ​​کاری است که بدون سر و صدا مدیریت می شود.

اما پا را برای یک سبقت ، یا حتی صعود از یک تپه شیب دار یا یک گوشه خارج کنید ، و عدم گشتاور کم پایان و صدای بیش از حد از سی‌وی‌تی هواپیمای بدون سرنشین ، شما را به گشتاور بدون دردسر کوچکتر احتیاج می دهد - توربو بنزین با ظرفیت ، یا یک دیزل گوشتی. با قیمت 30هزار دلار ذن خوب است ، اما در اینتنز گزینه بهتری وجود دارد.

به صورت پویا ، کولیوس در انجام وظایف شهری بیشتر احساس خانه در خانه می کند. سیستم تعلیق نرم ، میراگر مناسب و فرمان سبک با کمک الکتریکی احتمالاً آن را به یک همراه دلسوز تبدیل خواهد کرد و اگرچه صدای غرش تایر وجود دارد ، اما از مزدا سی‌ایکس-۵ پرفروش بدتر نیست.

در پیچ و تاب جاده ها و شیارهای کوچک سریع ، بدن کنترل می کند ، با چرخش بیشتر از آنچه شما در هر یک از رهبران کلاس مانند توسان دارید ، پیچیده می شود. همچنین با توجه به نحوه تصادف و افتادن به شیارهای بزرگ ، این حس وجود دارد که اتومبیل در بعضی مواقع تحت فشار قرار می گیرد. این گفت ، ما بدتر رانندگی کرده ایم.

به اندازه کافی جالب ، بر اساس برداشت های اولیه ، ذن راننده جلو که ما رانندگی می کردیم ، نسبت به اینتنز نسبت به وزن کمتری که داشت ، احساس کمی ضعیف تر بودن می کرد. حتی رانندگی با روحیه روی شن ، هرگز بیش از 25 درصد گشتاور را در عقب به عقب ارسال نمی کند.

در اینجا لازم به ذکر است که کار جهانی توسعه کولیوس تا حدی در استرالیا انجام شده است که این یک مزیت برای فعالیت محلی این برند است و نشانه ای از اهمیت بازار ما برای برنامه است.

با گفتن اینکه این یک بررسی پرتاب است ، شما را احتیاط می کنیم و بنابراین کولیوس را در مسیرهای انتخاب شده توسط رنو می رانیم. ما به زودی از طریق گاراژ کارادوایس اتومبیل می گیریم و زمان بیشتری را به مسیرهای آشنا و محیط شهری اختصاص خواهیم داد ، بنابراین اگر می خواهید جزئیات بیشتری از خرابی داشته باشید با ما همراه باشید.

از نظر مالکیت ، رنو کولئوس در واقع برجسته است ، که ممکن است تعجب آور باشد. شما با کمک کامل کنار جاده ای و سه سال خدمات محدود با قیمت محدود با 299 دلار بازدید مناسب ، یک گارانتی پنج ساله / کیلومتر نامحدود دریافت می کنید.

 

f:id:renaultkoleos:20200927014756j:plain

منبع کارادوایس