بررسی و آزمایش رانندگی در جاده رنو کولئوس

اول از همه باید بگوییم کخ نباید کولیوس را دست کم گرفت.

مزایا:
موتور دیزل
سواری و هندلینگ با قابلیت بالا
فضای ذخیره سازی کاربردی
صندلی های راحت

معایب:

تاخیر اندک توربو
درب عقب تقسیم شده دسترسی بار را محدود می کند
محدوده حرکت فرمان
انعکاس نوراز داشبورد  

حالا به بررسی رنو کولیوس میپردازیم:

با وجود بسیاری از اس‌یو‌وی های متوسط ​​در بازار، ممکن است به نظر برسد که ما برای انتخاب کمی اشتباه کرده باشیم، و مانند همیشه وقتی چنین مسئله ای مطرح می شود، تصمیم گیری و اعلام نظر در مورد یک وسیله نقلیه متناسب با نیازهای خانواده ها می تواند یک کار دلهره آور باشد. .

رنو کولئوس در دریایی از رقابت ساکت و آرام نشسته است، تقریباً تحت تأثیر هیاهوی تبلیغات و کارهای تجاری مختلف که در کلاس ​​​​اس‌یو‌وی های متوسط وجود دارد (اگرچه تبلیغاتی برای کولیوس در گذشته وجود داشته است اما اکنون چنین نیست)، شما فقط زمانی که پشت فرمان بیایید، متوجه می شوید که واقعاً همه گزینه های "باید" را باید تیک بزنید، بدون اینکه در هیچ یک از پارامتر های اصلی شکست بخورد.

کولیوس یک همه کاره خارق العاده است: موتور آن قوی و کاملاً مقرون به صرفه است. چیدمان تعلیق آن ترکیبی مناسب بین سواری راحت و هندلینگ مطمئن است. و کابین مخلوطی هوشمندانه از کاربری آسان، دید واضح و فضای لذت بخش است.

این خودرو کاملاً مدرن هم احساس می شود، آینه های تاشو برقی ، کنترل آب و هوا در دو منطقه (با کنترل فن عقب جداگانه)، آینه مکالمه محدب، کروز کنترل (با عملکرد محدود کننده سرعت)، شیشه های برقی و آینه ها، قفل مرکزی از راه دور و یک تیونر منگنه دار سی دی با ریموت کنترل نصب شده روی ستون فرمان و ورودی کمکی 3.5 میلی متری. البته کولیوس امتیاز حسگرهای پارک معکوس (که به صورت اختیاری در دسترس است) یا دوربین دید عقب، ناوبری ماهواره ای و اتصال تلفن همراه بلوتوث را از دست می دهد.

تنها نقطه ضعف دیگر داخلی، میزان تابش خیره کننده نور از وسط داشبورد روی شیشه جلو است که حلقه آلیاژ براق آن باعث حواس پرتی و آزار راننده می شود.

صندلی ها در هر پنج موقعیت، حتی در سفرهای بسیار طولانی راحت است، کنسول وسط عمیق، فضای ذخیره سازی درب ها، جیب های نقشه سخاوتمندانه و بزرگ و میزهای سینی که پشت صندلی ها قرار دارد، همه این ها در یک سفر طولانی خانوادگی بسیار مفید هستند.

f:id:renaultkoleos:20201010171349j:plain

منبع: کارادوایس